زوج جذاب خط دفاع پرسپولیس مشخص شد

سیدجلال حسینی باز هم رهبر و لیدر خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،در حالی که علی نعمتی بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی است و احتمالا در فصل آینده یکی از مهره های کلیدی سرخ ها محسوب خواهد شد اما به نظر می رسد با توجه به این که نعمتی هنوز با دیگر بازیکنان خط دفاعی هماهنگ نشده قرار است در بازی با استقلال تاجیکستان روی نیمکت بنشیند.

تا پیش از این پیش بینی می شد نعمتی در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان حضور داشته باشد اما خلاف پیش بینی ها این بازیکن از شانس کمی برای فیکس بازی کردن در بازی آسیایی سرخ ها برخوردار خواهد بود و قرار است سیدجلال حسینی کنار فرشاد فرجی مقابل استقلال تاجیکستان بازی کند.

سیدجلال که با تصمیم یحیی گل محمدی در چهار بازی آخر تیمش در لیگ بیستم نیمکت‌نشین بود و این پیش بینی را به وجود آورد که در لیگ بیست و یکم کمتر از او بازی گرفته خواهد شد، با توجه به ناهماهنگی ابراهیمی و نعمتی با دیگر بازیکنان قرار است باز هم نقش لیدر خط دفاعی را برعهده بگیرد و کنار فرجی به میدان برود. 

آخرین بار کاپیتان پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد بازی کرد و حالا بعد از دو ماه و 8 روز قرار است در ترکیب اصلی بازی کند و این بار کنارش کنعانی نیست و فرجی حضور خواهد داشت. در لیگ قبلی و در غیاب سیدجلال در 4 بازی آخر، فرجی کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان به میدان رفت.

از این رو به نظر می رسد پروژه یحیی برای اضافه شدن علی نعمتی به خط دفاعی و بازی کنار فرشاد فرجی به بعدا موکول می شود.

بیشتر بخوانید :
سنگ ناخواسته هواداران استقلال برای جلسه پرسپولیس
توضحیات علیپور درباره انتخاب صدری به عنوان سرپرست پرسپولیس
دلایل استعفای سمیعی از پرسپولیس چه بود؟


انتهای پیام/