مردان والیبال ایران راهی ژاپن شدند

کاروان تیم ملی والیبال ایران صبح امروز تهران را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ترک کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ژاپن ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز سه‌شنبه تهران را از طریق سالن CIP فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کرد.
تیم ملی والیبال ایران ابتدا به استانبول می‌رود و پس از 12 ساعت توقف در این شهر، به سمت توکیو پایتخت ژاپن پرواز خواهد کرد. ملی پوشان در ادامه با اتوبوس راهی شهر چیبا محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 21 تا 28 شهریور به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور، 14 بازیکن ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا هستند.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده (مربیان)، علی فرهادی (پزشک)، حسین خوریانی (آنالیزور) و رضا قلی‌پور (تراپیست) ملی پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال نیز به عنوان نماینده فدراسیون ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

همچنین داود نافعی داور بین المللی ایران برای قضاوت در این رقابت‌ها و فرهاد شاهمیری به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا، همراه تیم ملی راهی ژاپن شدند.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی تیم های والیبال اسپانیا و روسیه امروز سه شنبه ۱۶ شهریور
اسامی تیم ملی والیبال برای آسیایی اعلام شد

انتهای پیام /