غیبت علی دایی در جلسه سرنوشت‌ساز فیفا

تصمیم گیری در مورد پیشنهاد عربستان و برگزاری دو ساله مسابقات جام جهانی فوتبال با حضور بیش از ۸۰ مربی و بازیکن از سراسر جهان در کشور قطر انجام خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  به نقل از الشرق الاوسط، گروه مشورتی که در حال حاضر در دوحه حضور دارد متشکل از بیش از ۸۰ بازیکن و مربی است که روی هم رفته تجربه حضور در بیش از ۳ هزار بازی بین المللی و بیش از ۳۰۰ مسابقه جام جهانی را دارند.

نفراتی مانند رونالدو و کارلوس از برزیل، لوتار ماتئوس و سامی خدیرا از آلمان، پیتر اشمایکل از دانمارک، دیوید ترزگه از فرانسه، مایکل اوون و جان تری از انگستان، مارکو فان باستن از هلند، زانتی، زابالتا و ماسکرانو از آرژانتین، دروگبا از ساحل عاج، مارکو ماتراتزی از ایتالیا، نونو گومز از پرتغال، تیم کیهیل از استرالیا، کیسوکه هوندا از ژاپن، علی الحبسی از عمان و سامی الجابر از عربستان در این جلسات حضور خواهند داشت اما نامی از بازیکنان و مربیان ایران از جمله علی دایی در این گزارش دیده نمی‌شود.

«الکساندر چفرین» رئیس اتحادیه فوتبال اروپا روز گذشته تاکید کرد که برگزاری مسابقات جام جهانی به این شکل باعث کاهش کیفیت و ارزش این رقابت‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
سردار آزمون به دنبال رسیدن به رکورد علی دایی مقابل عراق
واکنش رونالدو به شکستن رکورد گل ملی/ تمجید از علی دایی با لقب «شهریار»
رکورد علی دایی توسط رونالدو شکسته شد

انتهای پیام /