واکنش پاشازاده به مشکلات استقلال: من می‌دانم چه کسانی پشت این ماجرا هستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: آب را گل آلود نکنند تا دست خیلی ها رو شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پاشازاده در مورد پیروزی دیشب تیم ملی برابر عراق اظهار داشت: تیم ملی باید بازیهای تدارکاتی داشته باشد تا کادر فنی شناخت کافی از بازیکنان پیدا کند. به نظرم دیشب شاهد بهترین ارنج تیم ملی در چند بازی اخیر بودیم و اما و اگری در کار نبود. بازیکنان تیم ملی در بازی دیشب هماهنگی خوبی داشتند و مهدی طارمی و وحید امیری با شناخت خوبی که از بازی همدیگر دارند، کنار یکدیگر بازی کردند و امید نورافکن هم در پست دفاع چپ یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود.

وی ادامه داد: کسی نمی‌داند انتقادها دست است یا نه زیرا ما سه دسته مربی داریم. یک دسته مربی داریم که ناموفق هستند و خیلی زود کنار می‌روند. دسته دوم مربیانی هستند که نتیجه گرفتن آنها بستگی به شرایط و ابزار دارد یعنی یک سال با یک تیم قهرمان می‌شوند اما بعدا با تیم دیگری به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و دسته سوم هم مربیانی هستند که فلسفه دارند مثل کارلوس کی‌روش. به نظرم اسکوچیچ از آن دسته مربیانی است که مربیگری‌اش بستگی به شرایط دارد و اگر ابزار داشته باشد می‌تواند موفق باشد اما مانند کی‌روش فلسفه ندارد. ما سوریه را شکست دادیم اما آن پیروزی نمک نداشت و دیشب عراق را با 3 گل شکست دادیم و به نظرم این برد همه چیز داشت. تاکید می‌کنم که تیم ملی باید در اردوها و بازیهای تدارکاتی ترکیب اصلی خود را بشناسد.

پاشازاده در ادامه در خصوص مشکلات استقلال و حواشی اخیر پیرامون این تیم بیان کرد: من مهدی پاشازاده می‌دانم چه کسانی پشت این ماجرا هستند و آرامش استقلال را به هم می‌زنند. به هواداران استقلال می گویم حق دارند معترض باشند اما به نفع استقلال نیست و با این اتفاقات استقلال تضعیف می‌شود.

او در مورد اعتراض هواداران استقلال به نحوه مدیریت احمد مددی و درخواست آنها مبنی بر برکناری او از مدیرعاملی این باشگاه گفت: چرا تا دو هفته پیش خوب بود و همه از او تعریف کردند! نمی گویم او خوب است اما عقیده دارم که نمی‌شود با روان هوادار بازی کرد. اگر مددی خوب نیست بگویید خوب نیست اگر هم خوب است که خوب است، نمی‌شود در یک هفته نظرات درباره او تغییر کند. من نه مددی را دیده‌ام نه او را می‌شناسم. باشگاه پرسپولیس الان پیشکسوتان باسواد و فوتبالی‌اش را کنار یکدیگر جمع کرده اما برای استقلال اینطور نیست. در مورد استقلال اتفاقات غیرفوتبالی رخ می‌دهد و با این اتفاقات متاسفانه استقلال ضعیف‌تر می‌شود. متاسفانه هر چقدر آب گل آلود باشد راحت‌تر کارشان را انجام می‌دهند و امیدوارم آب را گل آلود نکنند تا دست خیلی ها رو شود.

بیشتر بخوانید:
مجیدی: ایرانی‌ها و استقلالی‌های زیادی در دبی هستند
همکاری دوباره آجورلو و نکونام در استقلال محقق می شود؟
ادعای نشریه عربستانی؛ استقلال – الهلال بدون تماشاگر
مخالفت سرمربی استقلال با درخواست دانشگر
آخرین اخبار درخصوص مدیریت باشگاه استقلال
برنامه امروز استقلالی ها در امارات مشخص شد
سهم سعودی ها از بلیط فروشی دیدار با استقلال مشخص شد

انتهای پیام/