بیرانوند: اصلا نیازی به VAR نبود و من همان لحظه متوجه آفساید بودن گل شدم

این تازه شروع توفان تیم ملی ایران در این رقابت‌هاست اما هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۸ بازی سنگین و سخت دیگر در پیش داریم و باید با تمرکز کامل و همین روند ادامه بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علیرضا جهانبخش در بازی قبلی هم گل ارزشمندی زده بود و خیلی زود ما را جلو انداخت. وقتی تیمی در دقیقه ۲ گل می زند احتمال اینکه تیم مقابل بپاشد زیاد است. اصلا نیازی به VAR نبود و من همان لحظه متوجه آفساید بودن گل شدم. مهند علی مهاجم این تیم کاملا در موقعیت آفساید ضربه اش را زد. عراقی ها می خواستند تیری در تاریکی بیندازند اما مشخص بود اعتراض آنها بی فایده است.

وی افزود: ما خیلی زود از حریف جلو افتادیم و باید یک مقدار بازی را کنترل می کردیم. عجله کردن در این دیدار که جلو افتاده بودیم اشتباه بود. از توجه ویژه نشریه « آس» اسپانیا تشکر می کنم اما این یک استعداد ذاتی است که به خاطر آن خداوند را شکر می کنم. من بیشتر از این مسائل دوست دارم دروازه بان مفیدی برای تیم خودم باشم.

بیرانوند گفت: اگر لازم باشد با پرتاب های دست خودم سعی می کنم به تیم کمک کنم و برخی اوقات هم مثل بازی با عراق و باز بر اساس تاکتیک تیمی اصلا توپ را بلند پرتاب نمی کنم. جو رختکن تیم ملی همیشه فوق العاده و این بار هم همین طور بود. اسکوچیچ از همه تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:
علیرضا بیرانوند رکورد ناصر حجازی را شکست
رویای ویژه بیرانوند در تیم ملی/ عبور از اسطوره آبی‌ها با ۱۷ بازی!
نیمکت نشینی بیرانوند در لیگ پرتغال

انتهای پیام /