پاداش میلیون دلاری پرسپولیس ولی بی‌فایده برای سرخ‌‎ها!

باشگاه پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا به واسطه بردهای پیاپی و نایب قهرمانی در این تورنمنت صاحب چند میلیون دلار شده اما…

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس ایران سال گذشته با کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا توانست مبلغ 2.7 میلیون دلار جایزه و یا همان پاداش دریافت کند اما تا امروز به دلیل شرایط سخت تحریم های بانکی این پول به جساب باشگاه واریز نشده و در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز کمک و یا همراهی با پرسپولیس نکرده است.

از سوی دیگر برای رقابت های لیگ قهرمانان امسال باشگاه پرسپولیس باتوجه به 5 برد و یک شکستی که در دور گروهی داشت نیز موفق به درآمد 350هزار دلاری از این مسابقات شده که این مبلغ نیز همچنان در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا مانده و به حساب باشگاه واریز نشده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا عدد ۴۵ هزار دلار را برای هزینه سفر و اقامت تیمها در هر مرحله در نظر گرفته که بی توجه به نتیجه به هر باشگاه خواهد رسید. کسب پیروزی در وقت قانونی هم پاداش ۵۰ هزار دلاری را خواهد داشت و حضور در مرحله یک چهارم نهایی ۱۵۰ هزار دلار پاداش به ارمغان می‌آورد.

در روزهایی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به‌خاطر بدهی هفتصد هزار دلاری به کالدرون بسته شده، این باشگاه در حساب ای اف سی بیش از سه میلیون دلار اندوخته دلاری دارد.

بیشتر بخوانید:
کاروان پرسپولیس امشب به تاجیکستان می‌رود
پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد
صدری مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد
کالدرون به پرسپولیس تخفیف نداد
داور ژاپنی برای پرسپولیس خوش‌یمن است‌

انتهای پیام/