جمله‌ای که از رئیس فیفا مخفی ماند:« حضور زنان در ورزشگاه آزادی باید اتفاق بیوفتد»

اینفانتینو رئیس فیفا در دیدار با شهاب الدین عزیزی خادم نسبت به مسایل مختلف صحبت و ابراز امیدواری کرد تا به زودی به ایران بیاید و مسابقه ایران و کره جنوبی را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این دیدار در واقع از سوی رسانه‌ها با بازتاب زیادی همراه بود که رئیس فدراسیون فوتبال ایران در فاصله کمتر از شش ماه بعد از پیروزی در انتخابات فدراسیون توانسته با رئیس مقتدر فیفا دیدار داشته باشد اما یکی از جملات و البته درخواست های مهم اینفانتینو در رسانه‌ها کمتر بازتاب داشت و آن این بود که او تاکید کرد که مسابقات بعدی تیم ملی ایران باید با حضور زنان در ورزشگاه آزادی همراه باشد همچنین قطعا باید از سیستم ویدیوچک نیز استفاده شود تا ایران بتواند از کره جنوبی در آزادی میزبانی کند.

پیگیری فدراسیون فوتبال در بحث میزبانی و اصرار بر آن ستودنی است و امیدوارم دو مسئله مهم VAR و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شود و بازی ایران – کره به میزبانی تهران با حضور زنان و VAR برگزار شود.
در این دیدار عزیزی خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در یکی از بازی‌هایی که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، در کشورمان حضور داشته و در ورزشگاه تماشاگر ویژه بازی تیم ملی باشد.

اینفانتینو نیز این دعوت را پذیرفت و مقرر شد فدراسیون ایران از فدراسیون کشورهای همجوار و همچنین قطر هم رسماً دعوت کند تا آنها هم در آن زمان به ایران سفر کنند. یکی دیگر از پیشنهاداتی که عزیزی خادم داشت و‌ مورد موافقت اینفانتینو قرار گرفت، برگزاری بازی خیریه بین دو تیم ستاره‌های ایران و ستاره‌های فیفا به میزبانی ایران بود که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

در هر صورت تا مسابقه تیم ملی ایران و کره جنوبی کمتر از یک ماه فرصت باقی است و فدراسیون فوتبال با چالش جدی حضور زنان در ورزشگاه و استفاده از سیستم ویدیویی رو به رو است. در واقع این طور باید گفت که اگر حضور زنان و البته استفاده از سیستم ویدیویی در ورزشگاه آزادی تا کمتر از یک ماه هموار نشود میزبانی ایران مقابل کره جنوبی نیز گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
سیو بیرانوند جزو بهترین های هفته انتخابی جام جهانی در آسیا
نصرتی: انتظار از پست دفاع چپ و راست تیم ملی بیشتر است
ذوالفقارنسب: آرامش تیم ملی مقابل عراق از آثار حضور اسکوچیچ است
تمجید AFC از مثلث خط تهاجمی تیم ملی کشورمان

انتهای پیام/