اسکوچیچ چه رکوردهایی را در تاریخ فوتبال ملی ایران جا به جا کرد؟

شاگردان اسکوچیچ با برتری سه بر صفر یک نتیجه تاریخی را جا به جا کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق کمتر کسی تصور می کرد که اسکوچیچ بتواند چنین رکوردهایی را جا به جا کند اما در نهایت این اتفاق افتاد. شاگردان اسکوچیچ با برتری سه بر صفر یک نتیجه تاریخی را جا به جا کردند. بعد از 49 سال تیم ملی ایران موفق شد بیش از دو گل به عراق بزند که این رکورد ویژه محسوب می شود.

تیم ملی فوتبال عراق در 21 مسابقه اخیر خود فقط دو بار شکست خورده که اتفاقا هر دو شکست مقابل تیم ملی ایران با مربیگری اسکوچیچ بوده است. همچنین اسکوچیچ موفق شد به رکورد نه پیروزی پیاپی برسد که این امتیاز در اختیار محمد مایلی کهن از سال 1996 است. در واقع اسکوچیچ به رکورد 25 ساله ی تاریخ فوتبال ایران حمله کرده که در صورت پیروزی مقابل امارات این رکورد را به تنهایی در اختیار خواهد داشت.

همچنین تیم ملی ایران تا به حال موفق نشده بود در دیدارهای انتخابی در دو مسابقه اول به برتری برسد که این مورد هم به نام اسکوچیچ ثبت شد. مورد بعدی اینکه تیم ملی فوتبال ایران تا به حال با یک مربی جدید در 9 مسابقه ابتدایی موفق به زدن 28 گل نشده بود که حالا این امتیاز هم به سرمربی کروات ایران رسیده است.

بیشتر بخوانید:
اسکوچیچ چطور در شرایط بحران، تصمیم درست گرفت؟
جمله‌ای که از رئیس فیفا مخفی ماند:« حضور زنان در ورزشگاه آزادی باید اتفاق بیوفتد»
سیو بیرانوند جزو بهترین های هفته انتخابی جام جهانی در آسیا
نصرتی: انتظار از پست دفاع چپ و راست تیم ملی بیشتر است
ذوالفقارنسب: آرامش تیم ملی مقابل عراق از آثار حضور اسکوچیچ است
تمجید AFC از مثلث خط تهاجمی تیم ملی کشورمان

انتهای پیام/