نشریه رکورد: هیچ مهاجمی در پرتغال توانایی مهدی طارمی در خلق فرصت گلزنی را ندارد!

نشریه رکورد پرتغال نوشت: تفاوت برجسته طارمی با دیگر بازیکنان، ایجاد و خلق موقعیت های عالی تر و پاس های نمونه به داخل محوطه جریمه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نشریه رکورد پرتغال نوشت: طارمی تبدیل به رهبر پروژه ارسال پاس گل برای سایر بازیکنان شده است. نقشی که زمانی بازیکنانی همچون یارمچوک، ابل رویز و گونسالو راموس و سایر بازیکنان به عهده داشتند. اما تفاوت برجسته طارمی با بازیکنان یاد شده، ایجاد و خلق موقعیت های عالی تر و پاس های نمونه به داخل محوطه جریمه است. او وظیفه انتقال توپ و دادن پاس نهایی به مهاجم دیگر یعنی تونی مارتینز را نیز بخوبی انجام می دهد.

این عملکرد او با الگوی خاص حرکتی و جابجایی های این بازیکن ایرانی در زمین پیوند خورده است. با توجه به ویژگی های تکنیکی (مهارت تکنیکی و ظرفیت بالای استفاده از بدن) و فیزیکی (برهم زدن نظم تیمی حریف و پیشروی)، حرکات حمایتی او در عقب و جلو زمین و پاس های خطی همیشه در حرکات او مشاهده می شود.

طارمی روز یکشنبه به دنبال زدن اولین گل خود در دربی مقابل اسپورتینگ است، او تا به حال موفق به گلزنی به اسپورتینگ نشده گرچه بارها با ریوآوه مقابل این تیم موفق به گرفتن پنالتی شده است.

بیشتر بخوانید:
طارمی:مهم پیروزی تیم ملی بود و گل خوبی به ثمر رسید
درخشان: نمی‌توان گفت طارمی بد است و سرلک خوب/ عراق بسته بازی می‌کند
طارمی: سخترین بازی تیم ملی با سوریه است

انتهای پیام/