ناظم الشریعه: بازی با صربستان نحوه صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی را تعیین می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: دیدار با صربستان اهمیت بیشتری دارد، چون نحوه صعود ایران به دور بعد جام جهانی را تعیین می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از رادیو ورزش، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از دو روز گذشته که به لیتوانی رسیده ایم، دو جلسه تمرین داشتیم و امروز صبح مراسم انداختن عکس ژورنال از بازیکنان توسط فیفا برگزار شد.

وی اظهار کرد: بازی در هر تورنمنتی سخت است؛ مضاف بر آن، دیدار با صربستان اهمیتش برای ما بیشتر است. چون نحوه صعود ایران به دور بعد را تعیین می‌کند که تیم اول یا دوم صعود کنیم. صربستان از نظر تاکتیکی بسیار قوی و فیزیکال است. دو تا از بازی‌هایشان را با بازیکنان دیده ایم.

ناظم الشریعه بیان کرد: تنها نگرانی ما مصدومیت طیبی است که این را از ذهنمان کنار گذاشته ایم و از او در مراحل بعد استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این که در جام جهانی تیم‌هایی حضور دارند که آمادگی لازم را دارند، گفت: در گروه ما علاوه بر صربستان، آمریکا حضور دارد که از چند بازیکن دو تابعیتی از کشور‌های برزیل، آرژانتین و ایتالیا استفاده می‌کند. آرژانتین هم که در دوره قبل برای اولین بار قهرمان جهان شده است. هر سه تیم گروه ما از لحاظ فنی قابل احترام هستند. تیم ما در دوره قبل سوم شد و سال ها است که قهرمان آسیا است. ما تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: در لیتوانی نوع واکسیناسیون متفاوت است و خیلی استفاده از ماسک رعایت نمی‌شود. امروز صبح تست پی سی آر دادیم و چون نوع واکسنی که در ایران زده ایم متفاوت است، باید هر ۴۸ ساعت یک بار تست دهیم و آمارش را به فیفا ارسال کنیم.

بیشتر بخوانید:
شمسایی: یکی از بهترین نسل های فوتسال ایران در جام جهانی هستند
تست کرونای ملی پوشان فوتسال منفی شد/ اولین تمرین عصر امروز برگزار می شود
کاروان تیم ملی فوتسال وارد لیتوانی شد


انتهای پیام/