فرشاد احمدزاده: گفتند برای پرسپولیس کلاس گذاشتم اما هیچ تماسی نگرفتند

طی این مدت شایعات زیادی درباره حضورم در پرسپولیس شکل گرفت اما نه تماسی گرفتند و نه من حرفی در اینباره زدم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشاد احمد زاده بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی‌ جاها گفتند باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده و من کلاس گذاشتم و قبول نکردم و بعضی جاها هم گفتند که من خودم تماس گرفتم و درخواست کردم. باید بگویم که نه تماسی از من بوده و نه درخواستی از باشگاه. من از بچگی در پرسپولیس بودم و همیشه برای آنها احترام قائل هستم.

وی افزود: من از آقا یحیی دلخور نیستم. سلیقه فوتبالی است و من چرا باید دلخور باشم. بعد از آن ماجرا 10 بار در جاهای مختلف ایشان را دیدم و حتی چندین بار در رستوران‌ها ایشان را دیدم. خیلی راحت سمت ایشان رفتم و با توجه به احترامی که برای او قائل بودم احوالپرسی کردم. من چرا باید از ایشان دلخور باشم؟ ایشان اولین نفری بود که به من در لیگ بازی داد. هیچ مشکلی وجود ندارد. سلیقه فوتبالی همین است و زمانی که ایشان را دیدم حرف فوتبالی هم نزدیم. ورزش حرفه‌ای همین است.

احمدزاده گفت: فکر کنم روی بد فوتبال برای سپاهان بود. البته پرسپولیس هم فوق‌العاده بود. هر دو تیم بیشترین امتیازی که می‌توانستند را جمع کردند اما پرسپولیس در نهایت بهتر کار کرد. سپاهان با بدشانسی نائب قهرمان شد. این چند وقت که با آقامحرم کار کردم، ایشان را با دانش و قوی و کاربلد دیدم که قادر خواهد بود شرایط خوبی را در آینده دنبال کند و امیدوارم در فصل آینده شرایط فوق العاده‌ای را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:
جانشین یزدانی در سپاهان مشخص شد/ مذاکره با فرشاد احمد زاده +عکس
فرشاد احمدزاده، گزینه جذاب سپاهان در تابستان
توافق پرسپولیس با فرشاد احمدزاده

انتهای پیام /