محمدرضا زادمهر: مشتاقانه منتظر رونمایی از پرسپولیس هستم

بازی با استقلال تاجیکستان، اولین بازی پرسپولیس پس از نقل و انتقالات تابستانی است و همه ما مشتاقانه منتظر رونمایی از این تیم برای فصل جدید هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نفرات جدید با نظر کادر فنی انتخاب و جذب شده اند و همه باید به این انتخاب ها احترام بگذاریم. بازی اول می تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. استقلال تیم خوب و رقیب سرسختی به نظر می رسد. از طرف دیگر تیم گل محمدی از توان فنی و فوتبالی خوبی برخوردار است و می تواند با دست پر بیرون بیاید. دو فاکتور آرامش و نظم تیمی و همین طور تجربه بزرگ‌ترهای تیم از جمله سیدجلال به عنوان کاپیتان می تواند در این دیدار به پرسپولیس کمک کند تا موفق شود به هدفی که جستجو می کند، دست پیدا کند.

وی افزود: در کلکسیون افتخارات باشگاه جای جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خالی است. این تیم در چند سال اخیر دو بار این شانس را به دست آورده بود که قهرمانی مهم را به دست آورد اما اتفاقات غیرمترقبه و بدشانسی های غیرقابل پیش بینی مانع تحقق این هدف مهم شده است. امیدوارم این بار این طلسم شکسته شده و پرسپولیس در فصل جاری بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید:
محمدرضا زادمهر: تعصب پرسپولیسی‌ها تا سوت پایان فینال ستودنی بود
زادمهر : اگر رای کمیته انضباطی برگردد ، تناقض قانون است

انتهای پیام /