رحمان احمدی: شانس بالایی برای رسیدن به قطر داریم

با یک بازی منطقی و روان عراق را شکست دادیم و بار دیگر جواب آنها را در زمین چمن دادیم. بیشتر دقایق مسابقه بر عراق برتری داشتیم و با آرامش و تسلط، بازی را اداره کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رحمان احمدی پیشکسوت فوتبال گفت: با توجه به فوتبال بسته و تلاش سوریه برای کسب تساوی طبیعی بود مقداری مشکل داشته باشیم. بچه‌ها بازی تدارکاتی نداشتند و ناهماهنگی در بازی اول مشهود بود، اما مقابل عراق خیلی بهتر بودیم و بازی سوریه به نوعی یک پیش مقدمه برای تقابل با عراق بود. در این بازی سرمربی را هم روی نیمکت داشتیم که امتیاز مثبتی برای تیم بود. به نظرم می‌شد تعویض‌ها زودتر انجام شوند. تا تفکرات مربی جدید عراق در این تیم پیاده شود زمان می‎‌برد و البته نباید از قدرت خودمان چشم پوشی کنیم. ما ستاره‌های زیادی در اختیار داریم که در لیگ ایران و لیگ‌های اروپایی و آسیایی ستاره‌های تیم خود هستند و توانستیم به خوبی و با اقتدار بازی کنیم. ما از دروازه تا خط حمله مهره‌های بسیار خوبی داریم و اگر بازیکنان جلویی پرقدرت و دونده باشند و حریف را عقب زمین نگه دارند مهاجمان زهردار ما می‌توانند به حریف ضربه وارد کنند. ملی‌پوشان خواسته‌های سرمربی را به خوبی در زمین پیاده کردند.

وی افزود: اسکوچیچ مقابل سوریه حضور نداشت و کیفیت لازم را نداشتیم. عراق خردادماه بازی‌های خوبی انجام داد، اما مقابل ما موفق نبود و این تاثیر سرمربی است. هر مربی سبک خاص خود را دارد و ۱۰۰ درصد بر موفقیت و عدم موفقیت تیمش اثر می‌گذارد. باید به اسکوچیچ احترام بگذاریم و بدانیم حضور مربی در کنار بازیکنان کیفیت تیم را بالاتر می‌برد. در این مقطع نباید انتقاد بی‌جا کنیم و فقط از تیم ملی حمایت کنیم تا باز هم به جام جهانی برسیم.

احمدی در پایان گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و سرمربی و کادرفنی با آنالیز دقیق حریفان بزای به بازی جلو خواهند رفت. ما کیفیت بالایی داریم و امیدوارم با پیروزی در بازی‌های بعدی بدون دغدغه به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:
تیم ملی فوتبال ایران صدرنشین گروه شد
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق مشخص شد
گلایه اسکوچیچ از شرایط تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام /