خداحافظی ناگهانی پرافتخارترین پارالمپین تاریخ ایران

اتفاقی که هیچکس در این مقطع زمانی انتظار شنیدنش را نداشت، رخ داد و هادی رضایی سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال نشسته اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با این تیم را ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  خبر خداحافظی رضایی مثل بمب در ورزش ایران ترکید. وی که خبر خداحافظی‌اش را مطرح کرده بود، در این باره گفت: با توجه به انتظار کسب مدال طلا، فشار مضاعفی روی تیم بود، اما خوشبختانه تیم ملی عملکرد خوبی داشت و با قدرت قهرمان شد. شنیدم که برخی از اینکه یک گیم به روسیه داده‌ایم، ناراحت شده‌اند. شاید آنها به این نکته توجه دارند که قیافه من روی نیمکت تکراری شده است. من قراردادی با تیم نداشتم و فقط به دلیل تعهد اخلاقی فعالیت می‌کردم. حالا که پارالمپیک تمام شده، دیگر این مسئولیت را به لحاظ تعهد اخلاقی نیز بر عهده ندارم.

رضایی همچنین اظهار داشت: تمام مربیان تا پایان پارالمپیک قرارداد داشتند و بعد از آن کارشان به پایان رسید. من هم قرارداد نداشتم و به خاطر تعهدی که داشتم در کنار تیم بودم و حالا هم می‌خواهم بیشتر استراحت کنم.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون جانبازان و معلولان از کناره‌گیری شما اطلاع دارد یا خیر، گفت: نیازی نیست که اطلاعی داشته باشند، چون وقتی قراردادی تمام می‌شود، همه چیز مشخص است. تیم ملی دو ماه دیگر قهرمانی آسیا و اسفند ماه نیز مسابقات قهرمانی جهان که انتخابی پارالمپیک پاریس هم است، برگزار می‌شود و نیاز است که هرچه زودتر سرمربی جدید مشخص شود و نباید در باد قهرمانی پارالمپیک بمانیم.

رضایی همچنین عنوان کرد: قرارداد من با تیم ملی والیبال نشسته تا پایان بازیهای پارالمپیک توکیو بود و در حال حاضر نه تنها من بلکه سایر مربیان نیز نمی توانند ادعای مربیگری داشته باشند. پیش از اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو نیز بارها اعلام کرده بودم که دیگر قصد مربیگری ندارم و تنها به خاطر تعهد اخلاقی که نسبت به تیم والیبال نشسته داشتم هدایت این تیم را تا توکیو برعهده گرفتم. فعلا دوست دارم استراحت کنم و به زندگی شخصی خود بپردازم و تصمیمی برای ادامه همکاری با تیم والیبال تشسته ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم به مربیگری با تیم های خارجی را دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: به مربیگری تیم های خارجی نیز فکر می کنم اما در حال حاضر به دلیل فشارهای زیادی که روی من بود، قبل از هر تصمیمی سعی دارم استراحت کنم.

رضایی اظهار کرد: در حال حاضر کسانی ادعای مربیگری تیم ملی را می کنند که حتی یک روز هم روی نیمکت هیچ باشگاهی به عنوان مربی حضور نداشتند و الان می‌خواهند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. به عنوان کسی که ۹ دوره مربیگری تیم ملی را در بازیهای پارالمپیک بر عهده داشتم که حاصل آن دو نایب قهرمانی و ۷ قهرمانی تیم‌ملی والیبال نشسته بود، دیگر تمایلی برای ادامه همکاری ندارم و با شرایط فعلی ادامه همکاری سخت است.

رضایی همچنین با تایید جدایی خود از تیم والیبال نشسته، اظهار داشت: قراردادم برای هدایت این تیم تا پایان بازی‌های پارالمپیک توکیو بود و اکنون هیچ قراردادی ندارم و می‌خواهم استراحت کنم.استعفایی در کار نبوده چون قراردادی ندارم.

او با گلایه از برخی ناملایمت‌ها بعد از قهرمانی تیم، گفت: فشار زیادی روی من است. همه از یک ست باخته در توکیو حرف می‌زنند اما کسی نمی‌گوید تیم با چه برنامه‌ای قهرمان شد. باید واقعیت را ببینیم. مجموعه تیم چند سال کنار هم بود و با یک برنامه مدون قهرمان شد اما کسی واقعیت را نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|چه شد که بوسنی را به راحتی در والیبال نشسته بردیم؟
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| مهرزاد امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال نشسته ایران و برزیل شد

انتهای پیام /