تقوی: نماینده فدراسیون والیبال ژاپن در هتل مستقر شد

دبیرکل فدراسیون والیبال از استقرار نماینده فدراسیون ملی ژاپن پس از اعتراض ایران و چند کشور دیگر در هتل تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  سید میلاد تقوی که تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کند با گله‌مندی از شرایط سخت میزبان، اظهار داشت: ژاپن کشور منظمی است و تجربه خوبی هم در برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ از جمله المپیک و پارالمپیک در شرایط کرونایی دارد. میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان در مقایسه با المپیک و پارالمپیک خیلی هم سخت نیست. والیبال ایران هم هفته پیش در تهران میزبان مسابقات نوجوانان جهان بود و سختی‌های آن را در دوره کرونا درک می‌کنیم.

وی درباره شرایط کاروان ایران ادامه داد: در هتل دسترسی بسیار کم بود و به خاطر حباب هم اجازه خروج نداشتیم. ضمن این‌که امکان ارتباط با مسئولان برگزاری به دلیل عدم حضور نماینده فدراسیون ملی ژاپن نیز وجود نداشت. در پی این اتفاقات ایران و چند کشور دیگر مراتب اعتراض خود را به برگزار کنندگان اعلام کردند و با رایزنی دکتر داورزنی ایمیلی به AVC  ارسال شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: از شب گذشته نماینده فدراسیون ملی ژاپن در هتل مستقر شد که دغدغه‌های تیم‌ها به وی انتقال یافت و بعد از آن کیفیت غذا افزایش یافت و سالن تمرین تیم نیز تغییر پیدا کرد. تیم‌ها به دلیل شرایط کرونا چند روز زودتر وارد ژاپن شده‌اند این بدان معنا نیست که تا روز مسابقات نباید خدماتی به آن‌ها ارائه شود.

وی درباره تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: این تیم کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد. تیم جوان است اما بی‌تجربه نیست. کاپیتان ایران یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان است و مربی میدان دیده‌ای داریم. دیگر بازیکنان هم تجربه حضور در مسابقات مختلف را دارند و درگذشته  شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند اما برای اولین بار است که در کنار هم به عنوان یک تیم در یک تورنمنت رسمی حضور پیدا می‌کنند.

تقوی درباره اهمیت این رویداد هم گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای ایران و بسیاری از کشورهای آسیا از جمله رویدادهای مهم است. در همین راستا فدراسیون بهترین امکانات را برای تیم فراهم کرده است تا نتیجه‌ای درخور شان بازیکنان و ملت ایران رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:
افزایش میانگین قدی نوجوانان والیبال ایران در سال 2022
امکانات سخت‌افزاری والیبال ایران فراتر از انتظار آرژانتینی‌ها
باکیه‌ویچ: والیبال ایران قدرتمند است

انتهای پیام/