راهکار فرهاد مجیدی برای شکست الهلال متمول چیست؟


امسال استقلال با نظر مستقیم فرهاد مجیدی بازیکنانش را جذب کرده و در اولین گام باید به مصاف الهلال عربستان برود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در 11 رویارویی قبلی، استقلال 5 بار برنده شده، 4 برد به سود الهلال ثبت شده و 2 بازی با تساوی در 120 دقیقه به پنالتی کشیده شده و هر 2 بار با برتری تیم عربستانی به پایان رسیده است. 7 رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان بوده شامل 4 برد برای استقلال و 3 برد برای الهلال.

فرهاد مجیدی در دو فصل اخیر بارها اعلام کرده تیمش را باید در فصلی بسنجند که خودش از ابتدا بازیکنانش را جذب کرده باشد. حالا امسال استقلال با نظر مستقیم فرهاد مجیدی بازیکنانش را جذب کرده و در اولین گام باید به مصاف الهلال عربستان برود. از آخرین بازی رسمی استقلال 17 مرداد در فینال جام حذفی مقابل فولاد – 5 بازیکنی که در ترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی حضور داشتند، دیگر جایی در این تیم ندارند و حالا این تیم با نفراتی جدید باید مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان قرار بگیرد. تیمی که خریدهای بزرگی در تابستان داشته و موسی مارگا را از پورتو گرفت و متئوس پریرا را از لیگ جزیره به عربستان آورد و این دو نفر در کنار بافتیمبی گومیس که کاملا برای استقلال و فوتبالدوستان ایرانی چهره شناخته‌شده‌ای است، می‌توانند شب سختی را برای مدافعان استقلال رقم بزنند.

البته که الهلال در سه هفته ابتدایی لیگ عربستان هفت امتیاز کسب کرده اما نتوانسته رضایت هواداران پرشمارش را جلب کند چرا که در این سه مسابقه الهلال به شکل واضحی با مشکل گلزنی رو به رو است و در دو مسابقه ای که با برد تمام شده در ثانیه های پایانی به برتری رسیده است. همچنین این تیم در ضدحملات بشدت آسیب پذیر است و طبعا تیم آنالیز استقلال به این موضوع اشاره کامل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
برهانی: استقلال برای بردن الهلال نیاز به یک معجزه دارد
خذیراوی: منصوریان و فکری را سوزاندید؛ به مجیدی رحم کنید!/ این چه رفتاری است با مربیان جوان می‌کنند؟
تحلیل خبرنگار عربستانی از آسان بودن دیدار مقابل استقلال و تراکتور
الهلال عربستان و ۱۳۶ روز بدون باخت/ استقلال طلسم تیم عربستانی را می شکند؟
ریخت و پاش سعودی‌ها؛ قیمت پریرا از تیم استقلال گران تر است!
نقاط قوت و ضعف استقلال و الهلال از نگاه مربی عربستانی
پیش بازی استقلال ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا
تاریخچه تقابل‌های استقلال و الهلال عربستان

انتهای پیام/