9 میلیون نفر علیه پرسپولیس در تاجیکستان!

پرسپولیس فردا شب به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس فردا شب به مصاف استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه خواهد رفت تا تکلیف یکی از تیم های صعودکننده به دور بعدی و جمع هشت تیم برتر مشخص شود.

استقلال اما سابقه طولانی و بلندی در قهرمانی های لیگ این کشور دارد. بیش از هشت قهرمانی در لیگ برتر و نه قهرمانی در جام حذفی باعث شده تا پرافتخارترین تیم این کشور لقب بگیرد. همچنین با دوازده قهرمانی در سوپرجام نیز رکورد دیگری را به نام خودش زده است.

استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی خود هشت بازیکن تاجیکی دارد که هر هشت بازیکن ملی پوش هستند. محبوب ترین بازیکن استقلال این کشور منوچهر جلیلوف است که در اینستاگرام بیش از 150 هزار دنبال کننده دارد.

همچنین استقلال هفت مسابقه اخیر خود را در لیگ این کشور با برد پشت سر گذاشت و بازهم در هفت مسابقه اخیر خود توانسته 30 گل بزند و فقط یک گل دریافت کند. این درحالی است که نتایج این تیم در هفت مسابقه اخیر خود در لیگ برتر دگرگون شده است و حالا قهرمانی استقلالی ها در لیگ تاجیکستان قطعی شده است.

این مسابقه برخلاف سایر مسابقات در این مرحله قرار است با حضور 50 درصد تماشاگر تاجیکی برگزار شود که می تواند خبر جذابی برای بازیکنان دو تیم بخصوص پرسپولیسی ها باشد که می توانند بعد از گذشت دو سال با حضور تماشاگر فوتبال بازی کنند.

بیشتر بخوانید:
پای ارتش سرخ شوروی به تمرین پرسپولیس باز شد!
خان محمدی: پرسپولیس با وجود مشکلات همیشه نتیجه گرفته است
استیلی: شخصیت تیمی استقلال تاجیکستان با پرسپولیس به هیچ عنوان قابل قیاس نیست
حسینی: با قدرت کامل بازی میکنیم و امیدوارم برنده شویم
گل محمدی: دوست نداریم راحت کنار برویم/ برای مهار استقلال تمرین کردیم
غایبان پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان
یحیی به گلزنی عیسی آل کثیر برای پرسپولیس امیدوار است
استقبال باورنکردنی از بلیت فروشی بازی استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام/