شوک دوم به ورزش معلولان/ حضور سرمربی تیم پاراتیراندازی به نقطه پایان رسید

کاروان ایران در پارالمپیک 2020 توکیو موفق به کسب 12 طلا، 11 نقره و یک برنز شد و در جدول مدالی نیز رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از رشته‌هایی که در فهرست مدال‌آوران ایران قرار گرفت، پاراتیراندازی بود؛ رشته‌ای که پیش‌بینی می‌شد با اعزام سه ورزشکار بتواند یک طلا و یک نقره کسب کند، اما فقط به یک طلا رسید. ساره جوانمردی، سمیرا ارم و رقیه شجاعی سه تیرانداز اعزامی بودند که در بین آنها فقط عملکرد جوانمردی خوب بود و ارم و شجاعی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

مسئولیت هدایت این سه تیرانداز بر عهده حسین امیری و زینب علی‌اکبری بود که در واقع امیری به عنوان سرمربی و علی‌اکبری به عنوان مربی در توکیو حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان پارالمپیک، قرارداد حسین امیری نیز به روزهای پایانی رسید؛ قراردادی که روز 31 شهریور یعنی هفته آینده نقطه انتهایی‌اش می‌رسد و با توجه به اینکه در این مدت کوتاه نیز هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی پاراتیراندازی وجود ندارد، امیری عملاً به پایان قراردادش رسیده است.

در همین باره عنوان می‌شود که امیری تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

چند روز قبل هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اعلام کرد که دیگر با این تیم همکاری نمی‌کند و حالا با اعلام خبر پایان قرارداد امیری، دومین شوک به ورزش معلولان و حوزه پارالمپیک وارد می‌شود.

انتهای پیام /