دشمنی فکری و مجیدی پایان ندارد؟

کمتر کسی انتقاد می‌کند و یا عقیده دارد باید فرهاد مجیدی برکنار شود به جز محمود فکری که از زمان برکناری‌اش در استقلال تبدیل به مخالف سرسخت مجیدی و کادر او شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از شکست استقلال مقابل الهلال اظهارنظرهای متفاوتی را از پیشکسوت‌های این تیم در رسانه‌ها شنیدیم. کمتر کسی انتقاد می‌کند و یا عقیده دارد باید فرهاد مجیدی برکنار شود به جز محمود فکری که از زمان برکناری‌اش در استقلال تبدیل به مخالف سرسخت مجیدی و کادر او شده است.

محمود فکری در دوران حضورش در استقلال به عنوان سرمربی عقیده داشت فرهاد مجیدی زیر پای او را خالی کرده به همین خاطر اختلافاتی بین این دو پیشکسوت استقلال بوجود آمد.

محمود فکری از تعریف و تمجیدهای پیشکسوت‌های استقلال بعد از حذف این تیم شوکه است و با تعجب می‌گوید: “همه تعریف می کنند و می گویند فرصت بدهید. چه فرصتی؟ کادری که ۳ جام را از دست داده، چه فرصتی باید به او داده شود؟
با ارتش فحاش، نمی توانند جام بگیرند.”

همچنین فکری عقیده دارد فضای مجازی توسط فرهاد مجیدی مدیریت و کنترل می‌شود:” با ارتش فحاش درست کردن شاید دوران ماندن را زیاد کنند اما باید با این افراد جام هم بگیرند. استقلال تیمی نیست که یکی یکی جام ها را از دست بدهد و بعد بگویند مدیریت ایراد داشته، وزیر ایراد داشته است. بگویند فکری بعد از بازی یک استوری می گذارد و مصاحبه می کند. به نوعی بخواهند باخت ها را گردن یک نفر دیگر بیندازند.”

فکری در بخش پایانی صحبت‌هایش عقیده دارد مجیدی باید اخراج شود و فرصت بیش از این جایز نیست:”امیدوارم مدیران استقلال شهامت داشته باشند اینها از سادگی مردم و پیشکسوتان سوءاستفاده می کنند و فعلا می تازند! در حالی که حق استقلال نیست این شکلی اداره شود. امیدوارم مدیران استقلال شهامت داشته باشند و تصمیماتی که به سود استقلال است، بگیرند.”

باید دید تنش بین این دو پیشکسوت استقلال و سرمربیان سابق و فعلی این تیم چه زمانی پایان می‌یابد؟

بیشتر بخوانید:
هاشمی مقدم: استقلال را نه برای لیگ ایران بلکه باید برای قهرمانی در آسیا بست
تمرینات استقلال تعطیل شد
رشیدی: جدیدهای استقلال جوان و جویای نام هستند/ گلر مقصر نیست/ مدافعان تمرکز نداشتند
روشن: استقلال در مرحله گروهی با یک تیم بازی کرد، در این مرحله با تیم دیگر
اولیایی: از کوزه همان برون تراود که در اوست/ استقلال را به اهلش بسپارید

انتهای پیام/