استقلال در سال های اخیرگروگان افرادی بوده که به هیچ عنوان در حد نام این باشگاه نیستند

فریاد شیران از زمانی که پست معاون اجرایی را در استقلال گرفته است، بیشتر از اینکه کارهای اجرایی باشگاه را انجام بدهد نقشی شبیه وکیل مدافع احمد مددی دارد و تلاش می کند اینطور وانمود کندمدیرعامل باشگاه تمام تصمیم هایش درست بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  شب گذشته صحبت های اغراق آمیز فریاد شیران وارد فاز جدیدی شد، جایی که او مدعی شد 98 درصد بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی جذب شده اند، در حالی که اگراین درصد درست باشد یا باید فرهاد مجیدی نام 100 بازیکن را داده باشد که باشگاه 98 نفر از آنها را جذب کرده باشد یا در کمترین حالت سرمربی استقلال نام 50 بازیکن را داده باشد و باشگاه 49 نفر را جذب کرده باشد.

پایین تر از این عدد 2 درصدی که استقلال نتوانسته خواسته های سرمربی این تیم را برآورده کند، به یک انسان کامل نمی رسد. مثال واضح این موضوع این است استقلال در نقل و انتقالات 8 بازیکن جذب کرده که اگر این تعداد بازیکن 98 درصد خواسته های مجیدی باشد، یعنی نام 8.16 بازیکن در لیست اولیه سرمربی استقلال بوده است و احتمالا باشگاه در جذب یک پای امیرحسین حسین زاده ناکام بوده و یا مثلا تمام اعضای بدن رشید مظاهری در استقلال مانده اند به جز یک دست او که باشگاه در نگه داشتن آن ناکام بوده است. شاید استقلال توانسته یک پای شیمبا را جذب کند یا دست حردانی با استقلال قرارداد امضا کرده است و ما خبر نداریم. احتمالا فریاد شیران هر یک از بازیکنان جذب نشده استقلال را یک درصدحساب کرده و چون باشگاه نتوانسته حردانی و شیمبا را جذب کند، مدعی است 98 درصد از خواسته های مجیدی برآورده شده است.

این را بگذارید کنار ادعای فریاد شیران در مورد پیشنهاد 15 تا 20 میلیاردی ریگی به استقلال که هافبک استقلال وسط برنامه تلویزیونی جان مادرش را قسم خورد که حرف های معاون ورزشی استقلال دروغ است تا یک بار دیگر مشخص شود او قصد دارد با خراب کردن اعضای تیم، کاری کند که فعالیت های مدیران باشگاه درست و منطقی به نظر برسد.

آنچه مسلم است استقلال در سال های اخیرگروگان افرادی بوده که به هیچ عنوان در حد نام این باشگاه نیستند و همین می شود که این تیم در شرایط عجیب باید با الهلال بازی کند و طبیعی است نتیجه آن چیزی جز شکست نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:
فریادشیران: 98 درصد لیست مجیدی را جذب کردیم
دلیل عدم حضور 3 بازیکن استقلال در دبی از زبان ناصر فریادشیران
فریادشیران: آقای نظری کاش به جای توطئه دنبال کار در استقلال بودی

انتهای پیام /