اتفاقی شگفت‌انگیز برای رونالدو/گوسفندها آرامش کریستیانو را به هم زدند!

به هم ریختن آسایش و امنیت کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش باعث شد خیلی زود از اولین خانه‌ای که در بازگشت به منچستر انتخاب کرده بودند، نقل‌مکان کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در بازگشت به انگلیس در عمارتی هفت‌خوابه در حومه شهر منچستر ساکن شد، اما به دلیلی عجیب خیلی زود مجبور شد از آن خانه برود.

نشریه «سان» خبر داده است، رونالدو عاشق استراحت بین مسابقات است و حاضر نیست آرامشش را هیچ‌چیزی برهم بزند، برای همین هم از عمارت ۶ میلیون پوند که یک تیم امنیتی از آن محافظت می‌کردند و ۲۳ هکتار زمین هم پشت آن وجود داشت، رفته است.

دلیل این که کریستیانو، جورجینا و فرزندان‌شان این خانه را ترک کرده‌اند یکی امنیت خانه بوده که فاصله آن تا خانه‌های دیگر و محوطه بزرگ باعث شده بود کمی ترسناک باشد و دیگری هم گوسفندان!

منبعی در این باره به نشریه «سان» گفته است: «در حالی که این ملک واقعاً زیباست و در مزارع و جنگل قرار دارد، نزدیک آن هم گوسفندهایی هستند که صبح خیلی زود سروصدا می‌کنند. رونالدو هم به دلیل این که یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و باید استراحت کافی داشته باشد، تصمیم گرفت که بهتر از همراه خانواده‌اش از این محل نقل‌مکان کنند.»

گفته می‌شود خانه جدید رونالدو در منطقه چشایر در نزدیکی شهر منچستر قرار دارد که یک استخر، یک سینمای خانگی و ۴ پارکینگ ماشین در آن گنجانده شده است. امنیت آن‌هم با دوربین‌های مداربسته تأمین شده و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
رونالدو منچستری‌ها را مات و مبهوت کرد
کلوپ: از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد اصلا خوشحال نشدم
سولسشر: رونالدو اگر به منچسترسیتی میرفت واقعا ترسناک بود

انتهای پیام /