محمود فکری: هیچ مشکلی با شکایت وکیل فرهاد مجیدی ندارم، دادگاه و پاسگاه هم می روم

اگر واقعاً شکایتی در کار باشد گردنم مقابل قانون از مو باریکتر است و حتماً برای پاسخگویی به دادگاه می روم و هر جریمه‌ای هم در کار باشد را می پذیرم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر قرار باشد تا حرفی زده شد و هر موضوعی مطرح می شود، فوتبالی‌ها برای شکایت به دادگاه و پاسگاه بروند، باید تمام اهالی فوتبال زمین بازی فوتبال و استادیوم را رها کنند و یکسره در دادگاه و پاسگاه باشند اما با این همه هیچ ترسی از شکایت ندارم. اگر واقعاً شکایتی در کار باشد گردنم مقابل قانون از مو باریکتر است و حتماً برای پاسخگویی به دادگاه می روم و هر جریمه‌ای هم در کار باشد را می پذیرم.

وی افزود: من جوانی خودم را در استقلال دادم و به خاطر استقلال تا امروز جریمه های زیادی پرداخت کردم و هنوز هم باید پرداخت کنم، مشکلی با شکایت و جریمه ندارم.شنیده ام می خواهند شکایت کنند و واقعاً مشکلی با این کار ندارم اما در مورد من هم خیلی حرف‌ها زده شد که قابل‌شکایت بود.خیلی وویس‌ها و مدارک موجود هست که آنها قابل پیگیری است. مافیای فوتبال تا امروز علیه من خیلی اقدامات انجام داده اما شکایت نکردم.

بیشتر بخوانید:
سرمربی سابق استقلال: امثال محمود فکری‌ها که سالم کار می‌کنند را تخریب می‌کنند
وکیل فرهاد مجیدی: از آقای فکری به دلیل نشر اکاذیب و توهین شکایت می‌کنیم
فکری: استقلال گرفتار یک زالو شده/ شنیدم سرمربی شب ها در اردوی دبی نبود!

انتهای پیام /