نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران 3 – 0 تیم ملی والیبال چین تایپه

 بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (جمعه) با هشت دیدار دومین روز مرحله دوم به میزبانی ژاپن و در شهر چیبا پیگیری می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته در نخستین بازی این مرحله موفق به شکست 3 بر صفر کره‌جنوبی شده بود، امروز و در سومین مسابقه سالن شماره یک از ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف چین‌تاپیه رفت.

پیش از این، صعود دو تیم ایران و چین‌تایپه به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر قطعی شده بود و این مسابقه جدال مدعیان برای صدرنشینی در گروه F بود که ملی‌پوشان ایران با شکست حریف در صدر گروه قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 23 و 25 بر 11 چین‌تاپیه را شکست داد تا حریف تیم دوم گروه E در مرحله نیمه‌نهایی شود.

ملی‌پوشان والیبال ایران در دیدارهای قبلی خود در این رقابت‌ها موفق به شکست 3 بر صفر تیم‌های هنگ‌کنگ، تایلند، پاکستان و چین‌تایپه شده بودند تا با پنج برد متوالی و بدون واگذاری نتیجه حتی یک ست، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند و تنها تیم بدون شکست رقابت‌ها باشند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی، امیرحسین توخته، میثم صالحی، جواد کریمی و علی‌اصغر مجرد در مناطق یک تا 6 زمین استفاده کرد و محمدرضا حضرت‌پور نیز به عنوان لیبرو به میدان رفت.

در دیگر مسابقه گروه ایران (گروه F) تیم‌های پاکستان و کره‌جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا پاکستان در رتبه سوم این گروه قرار گیرد.

در دیگر مسابقه این مرحله و از گروه E، امروز تیم‌های قطر و چین به مصاف هم رفتند و چینی‌ها 3 بر 2 قطر را شکست دادند تا صعودشان به جمع چهار تیم برتر قطعی شود.

به این ترتیب تا کنون حضور تیم‌های ایران، چین‌تایپه و چین در مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است و آخرین سهمیه پس از دیدار دو تیم استرالیا و ژاپن مشخص خواهد شد، ضمن اینکه قطر هم احتمال صعود دارد  و نتیجه بازی استرالیا و ژاپن تعیین کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی والیبال ایران 3 – 0 تیم ملی والیبال…
ایران مقتدرترین تیم مرحله اول والیبال قهرمانی آسیا
رئوفی: لیگ برتر روز به روز باعث پیشرفت والیبال ساحلی می‌شود

انتهای پیام /