بی‌احترامی، نامش غرور ملی نیست!

شب گذشته تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با حساب ۴ بر ۲ از سد امریکا در رقابت‌های جام جهانی عبور کند اما این پایان ماجرا نبود!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان ناظم الشریعه بر امریکا، تیم ملی فوتسال ایران شش امتیازی شد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد چرا که صربستان نیز با شکست مقابل آرژانتین در کنار امریکا بدون امتیاز در قعر جدول باقی مانند و ایران و آرژانتین با شش امتیاز صعودشان به دور بعد قطعی شد.

تقابل ایران و آرژانتین در هفته آخر دور گروهی جنگ صدرنشینی خواهد بود برای بدست آوردن قرعه‌ای بهتر در دور حذفی.

اما چرا این مسابقه حواشی خاص خود را داشت؟ سال‌ها است که رقابت ایران و امریکا در بُعد ورزش دیگر حساسیتی ندارد و یک رقابت عادی و به دور از جنجال تلقی می‌شود؛ بارها کشتی‌گیران ایرانی و امریکایی مقابل هم قرار گرفتند‌ و همینطور والیبال ایران و امریکا سال‌ها است مقابل هم در لیگ جهانی و همین اواخر بسکتبال ایران و امریکا نیز برابر هم صف‌آرایی کردند اما شب گذشته وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال که به عنوان کارشناس در کنار محمدرضا احمدی حضور داشت بارها با الفاظ زشتی تیم ملی فوتسال امریکا را خطاب قرار داد!

در بخشی از صحبت هایش؛ شمسایی گفت:” امریکا اینقدر پررو شده که به سمت دروازه ایران شوت می‌زنند!”

همچنین در اواخر مسابقه که امریکا با ۵ بازیکن به سمت دروازه ایران حمله می‌کرد شمسایی گفت اینقدر موقعیت خراب کردیم که امریکا به خودش اجازه می‌دهد ۵ یاره کنند!

نکته جالب این است که همین مسابقه تا ۲ دقیقه به پایان با اختلاف یک گل در جریان بود و عملا بازی سختی تلقی شده بود!

بیشتر بخوانید:
صعود ۹ تیم به مرحله حذفی جام جهانی فوتسال قطعی شد
شاگردان ناظم الشریعه سالن مسابقه فوتسال را ترک نکردند
نتایج رقابت های جام جهانی فوتسال
نتیجه و خلاصه بازی فوتسال جام جهانی| ایران ۴ – آمریکا ۲ + فیلم

انتهای پیام/