پیروزی حریف پرسپولیس با گلزنی گومیس

الهلال عربستان در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الاتفاق قرار گرفت و این بازی را سه بر دو به سود خود پایان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بافتیمبی گومیس بهترین گلزن الهلال عربستان که در سه بازی ابتدایی این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان گلی را برای تیمش به ثمر نرسانده بود، در بازی با استقلال پایش به گل باز شد و روز گذشته نیز برای تیمش دبل کرد.
الهلال عربستان در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الاتفاق قرار گرفت و این بازی را سه بر دو به سود خود پایان داد.
مهاجم 36 ساله و فرانسوی الهلال در این مسابقه گل‌های دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند تا خبر از بازگشت خود به فرم مطلوب بدهد. او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021، سه گل به ثمر رسانده بود. گومیس همچنین فصل گذشته برای تیمش 24 گل در لیگ عربستان ثبت کرد.
گل اول الهلال در بازی با الاتفاق نیز توسط موسی مارگا، مهاجم مالیایی به ثمر رسید. ماتئوس پریرا بازیکن 25 ساله برزیلی هم از بهترین‌های الهلال در این مسابقه بود. او یک پاس گل به مارگا و یک پاس گل به گومیس داد.
الهلال پس از این پیروزی، با 10 امتیاز از 4 مسابقه در مکان دوم قرار دارد. الاتحاد با یک بازی بیشتر، 12 امتیازی و در صدر جدول است.

بیشتر بخوانید:
تغییرات مدیریتی در سرخ‌ها بعد از دیدار با الهلال
قضیه حذف الهلال از لیگ قهرمانان منتفی شد
رافت: فدراسیون باید پرسپولیس را در مصاف با الهلال مانند تیم ملی می‌دید

انتهای پیام/