دیپورت شده‌های استقلال برمی‌گردند؟

زمزمه بازگشت فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به استقلال به گوش می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از استعفای احمد مددی از سمت مدیریت عاملی استقلال، حالا شایعات جالبی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یکی دو بازیکن سابق استقلال ممکن است به این تیم برگردند!

اولین بازیکنی که زمزمه بازگشتش به به استقلال بیش از سایرین به گوش میرسد فرشید اسماعیلی است که در آخر هم مشخص نشد واقعا او بازیکن محبوب مجیدی است یا خیر!

قرداد فرشید اسماعیلی در زمان مدیریت مددی در باشگاه استقلال تمدید نشد و رشید مظاهری نیز به‌علت اختلا‌ف‌هایی که با مدیران باشگاه استقلال داشت، به‌رغم آنکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، قراردادش با استقلال را فسخ کرد.

بازیکن اول به زعم به بن‌بست رسیدن در مذاکرات هنوز به تیمی ملحق نشده و منتظر پیشنهاد دوباره از سوی استقلال است تا بار دیگر برای فصل جدید پیشنهاد تیمش را قبول کند.

احتمال بازگشت فرشید اسماعیلی اما بیش از رشید مظاهری است و فرهاد مجیدی نیز بارها در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که می خواهد فرشید اسماعیلی در تیم بماند؛ البته از گوشه و کنار شنیدیم مجیدی در گفت و گو شخصی با مددی اعلام کرده فرشید را نمی‌خواهد چون برای تیم حاشیه درست می‌کند!

به هر حال با رفتن مددی محتمل است که فرشید اسماعیلی نیز به‌زودی با استقلال قرارداد تمدید کند و به این باشگاه بازگردد. از اطرافیان مجیدی نیز شنیده می‌شود که یکی از شروط مجیدی برای ادامه کار با استقلال بازگشت فرشید اسماعیلی است که اگر این ماجرا در نهایت با بازگشت اسماعیلی تمام شود، بدون شک این بازیکن برنده تمام اتفاقاتی خواهد بود که در روزهای اخیر رخ خواهد داد.

البته رشید مظاهری هم می‌تواند به استقلال برگردد چون هنوز با تیم هوادار قراردادی نبسته است و سد محکمی چون مددی هم دیگر به عنوان مدیرعامل حضور ندارد!

با این وجود بحث بازگشت مظاهری ممکن است از سوی مدیران آتی استقلال دنبال شود و چندان هم ارتباطی با سرمربی استقلال نداشته باشد. برای مجیدی هم بازگشت مظاهری در هر حالتی خبرخوبی است و او از داشتن دو دروازه‌بان آماده بهره‌مند خواهد بود و در لیگ بیستم از وجود دو دروازه‌بان بهره خواهد جست.

بیشتر بخوانید:
بازیکن سابق تیم استقلال راهی لیگ لیبی
بازیکنان استقلال شارژ مالی شدند‌
استقلال علاقه ای به جذب چشمی ندارد

انتهای پیام/