تیم ملی فوتسال ایران از قصد به آرژانتین باخت؟

شاگردان ناظم الشریعه شب گذشته با شکست دو بر یک مقابل آرژانتین به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقابل آرژانتین، با همان ۶ امتیازی که از دو دیدار قبلی کسب کردند موفق به صعود از گروه خود شدند، آن‌هم به عنوان تیم دوم!

در این مسابقه که برای هر دو تیم دیداری تشریفاتی محسوب می‌شد آرژانتینی‌ها موفق به زدن ۲ گل در شروع نیمه دوم شدند اما علی حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران با ورود به زمین مسابقه توانست روند مسابقه را تغییر دهد و با زدن یک گل تماشایی یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در ادامه حملات ایران بی‌ثمر ماند تا سرانجام سفیدپوشان ایران با شکست در این مسابقه دوم شوند.

اما ابهامی که در فضای مجازی نیز به آن پرداخته شد ” شکست عامدانه”‌ی ملی‌پوشان ایران بود که البته صرفا به صورت یک ابهام بیان شده است. چرا که با شکست ایران، درواقع شاگردان ناظم الشریعه توانستند در بخش آسان‌تر جدول قرار بگیرند. ایران باید در مرحله یک هشتم پایانی مقابل ازبکستانی قرار بگیرد که با ۳ امتیاز در گروه خود دوم شد و درصورت پیروزی بر ازبکستان می‌تواند حریف احتمالی قزاقستان باشد که حداقل روی کاغذ نمیتواند دیدار سخت و عجیبی برای ایران باشد.

اما اگر ایران مقابل آرژانتین به برتری می‌رسید با صدرنشینی در گروه خودش باید در ابتدا به مصاف پاراگوئه و بعد برزیل می‌رفت که طبعا سخت‌ترین قرعه ممکن تلقی می‌شد!

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتسال آمریکا – صربستان
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتسال ایران – آرژانتین
شاگردان ناظم الشریعه سالن مسابقه فوتسال را ترک نکردند

انتهای پیام/