ملی‌پوش والیبال نشسته: نبود هادی رضایی لطمه بزرگی به تیم وارد می‌کند

امیدوارم این ترکیب والیبال نشسته تا بازیهای پاراآسیایی چین حفظ شود تا دوباره قهرمانی خود را این بار در چین جشن بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین گلستانی اظهار کرد: اگر امروز برای هفتمین بار توانستیم در بازیهای پارالمپیک توکیو عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم فقط به خاطر رفاقت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان بود که سبب شد بازیکنان سختی های زیادی از نظر دوری از خانواده و فشارهای روحی و روانی ناشی از حضور در اردوهای طولانی مدت را تحمل کنند تا به این موفقیت دست پیدا کنند.

وی افزود: در این دوره از بازیها هجمه های زیادی روی کادر فنی از نظر ارنج تیم یا بالا بودن میانگین سن بازیکنان وارد بود که با تمام این فشارها هادی رضایی و صائبی مربی تیم ملی سعی می کردند از نظر فنی، بدنسازی و حتی روانشناسی بازیکنان را به شکل مطلوبی آماده نگه دارند تا مشکلی برای حضور در پارالمپیک نداشته باشند.

گلستانی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: هادی رضایی با تجربه بیش از ۳۵ سال کار مربیگری از نظر فنی و مدیریت تیم ثابت کرده که در والیبال نشسته حرف اول را می زند و نبود وی لطمه بزرگی برای این تیم خواهد بود، امیدوارم‌ در تصمیم خود تجدیدنظر کند تا این رفاقت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان از بین نرود.

وی ادامه داد: در این دوره از بازیهای پارالمپیک اتفاقات تلخی برای بازیکنان و کادر فنی رخ داد که شاید اگر این همدلی و انسجام بین بازیکنان و کادر فنی وجود نداشت، تکرار قهرمانی کار سختی بود، اما با تمام مشکلات منسجم تر از قبل کار کردیم تا والیبال نشسته قهرمان شود.

گلستانی در پایان گفت: امیدوارم این ترکیب والیبال نشسته تا بازیهای پاراآسیایی چین حفظ شود تا دوباره قهرمانی خود را این بار در چین جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید:
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| رضایی: قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته نشانه بها دادن به مربی…
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| قهرمانی والیبال نشسته ایران + فیلم

انتهای پیام /