اولتیماتوم کمیته تعیین وضعیت به بدهکاران لیگ دسته یک

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون والیبال به تیم‌های بدهکار لیگ دسته یک سری A  تا روز شنبه فرصت داد نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌ و دریافت نامه نداشتن مشکل در کمیته انضباطی اقدام کنند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با اعلام کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال تیم‌های حاضر در فصل گذشته (سال 99) لیگ دسته یک سری A جام سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی تا سوم مهرماه (شنبه) فرصت دارند نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های پیشین و نیز دریافت نامه نداشتن مشکل در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال (نداشتن پرونده باز انضباطی) اقدام نمایند.

در غیر این‌صوت با توجه به تقاضای 38 تیم برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک و ظرفیت 16 تیمی این لیگ، کمیته تعیین وضعیت با تشکیل جلسه در روز چهارم مهرماه (یکشنبه) نسبت به تعیین تیم‌های جایگزین اقدامات لازم را صورت خواهد داد و به این ترتیب امتیاز تیم‌های بدهکار به تیم‌های جایگزین واگذار خواهد شد.

بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال 99 با حضور ۱۸ تیم از 24 آبان‌ماه تا پنجم اسفندماه سال گذشته پیگیری شد و پس از برگزاری 159 مسابقه، با قهرمانی پاس گرگان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:
رئیس جمهوری: قهرمانی تیم ملی والیبال شادابی در جامعه ایجاد کرد
تقوی: این قهرمانی امیدها را به آینده والیبال ایران بالا برد
فینال والیبال قهرمانی آسیا| ایران ۳ – ژاپن صفر + فیلم

انتهای پیام /