حسین‎‌پور: به دنبال مقصر جلوه دادنِ پرسپولیس نباشید/ سرمربی استقلال از فعالیت ورزشی محروم نیست

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بتوانیم آرای صادره را به درستی تفسیر کنیم، طبیعتا موضوعات کوچک را بزرگ جلوه نمی‌دهیم و در این‌صورت به دنبال مقصر جلوه دادنِ سایر باشگاه‌ها نیز نخواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دکتر ایمان حسین‎‌پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شکایت ما از آقای مجیدی با عنوان «توهین به هوادار پرسپولیس» طبق قوانین جاری فوتبال کشورمان در سازمان لیگ به ثبت رسیده بود و شکایات توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به کمیته‌های مربوطه ارجاع می‌شود. ما شکایت خود را مستقیما در کمیته اخلاق ثبت نکرده بودیم و اصولا چنین امکانی نیز وجود ندارد. از طرفی، آرای منتشر شده توسط کمیته اخلاق نیز به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: برخی افراد، رای صادر شده را برخلاف‌ واقع شرح داده‌اند و به نظر می‌رسد یا علم لازم برای تفسیر رای را ندارند و یا صلاح دیده‌اند که رای را برعکس و وارونه تفسیر کنند. رای صادره توسط کمیته اخلاق، به معنای محرومیت سرمربی استقلال از فعالیت ورزشی نیست، بلکه محکومیت وی به پرداخت جریمه نقدی است که اگر این مبلغ پرداخت شود، هیچ محرومیتی را در پی نخواهد داشت. وقتی بتوانیم آرای صادره را به درستی تفسیر کنیم، طبیعتا موضوعات کوچک را بزرگ جلوه نمی‌دهیم و در این‌صورت به دنبال مقصر جلوه دادنِ سایر باشگاه‌ها نیز نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین پرفشار پرسپولیسی ها/ کار اختصاصی کامیابی نیا و شجاعی
نشست بازیکنان و مربی پرسپولیس با صدری در پی پرداخت نشدن مطالبات
تذکر سازمان لیگ فوتبال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
پیام باشگاه پرسپولیس بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
احمدزاده: مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم

انتهای پیام/