واکنش تیکدری به قرارداد نجومی با گل گهر

تیکدری گفت: از گل‌گهر و امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که پیگیر انتقال من شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی تیکدری در مورد اینکه گفته می‌شود با هزینه زیادی به گل گهر انتقال یافته، گفت: حرف و حدیث همه جا هست. اگر هزینه‌ها را در نظر بگیرید، تیم‌های دیگر حتی برای رضایتنامه بازیکن بیشتر از این‌ هم پول داده‌اند ولی از گل‌گهر و امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که پیگیر انتقال من شدند. امیدوارم بتوانم بهترین خرید این فصل و برای تیم مثمرثمر باشم.

بازیکن گل گهر در مورد حضورش در اردوی تیم ملی به همراه زنده روح و سهرابیان، عنوان کرد: قطعا هر بازیکنی آرزو دارد بتواند لباس تیم ملی کشورش را تن کند. من هم تمام‌ تلاشم را به کار می‌گیرم. دومین اردویی بود که حضور داشتم اما متاسفانه نتوانستم به لیست نهایی برسم. امیدوارم در اردوهای بعدی بازیکنان بیشتری از گل‌گهر باشند. پتانسیل بچه‌ها آنقدر بالا است که می‌توانیم برای لیست نهایی بازی‌های بعدی و حتی جام جهانی، حداقل سه بازیکن داشته باشیم. من هم اگر روزی پیراهن تیم ملی را به تن کردم، تمام تلاشم را می‌کنم تا ذره‌ای مردم کشورم را شاد کنم.

وی در‌مورد اینکه با وجود علاقه به بازی در پست هافبک، آیا می‌تواند برای تیم ملی در پست مدافع بازی کند، گفت: هرجا که مربی تصمیم بگیرد، با تمام وجود بازی می‌کنم و برایم فرقی ندارد. حتی اگر روی سکو باشم، با تمام وجود تیم را تشویق و برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. در تیم ملی بازیکنان زیادی هستند. شاید استحقاق این را نداشتم که در لیست نهایی باشم. تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

بیشتر بخوانید:
گل گهر آخرین حریف تدارکاتی سپاهان در تهران
مدیر عامل گل گهر سیرجان: وزیر ورزش روی استفاده از VAR تاکید دارد
آخرین مصاف تدارکاتی سپاهان با گل گهر

انتهای پیام/