ماجدی: ملی‌پوشان بانوان با دقت و هوش بالا باید به مصاف اردن بروند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم روند موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان ادامه دار باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان برابر بنگلادش گفت: پیروزی ملی پوشان برابر تیم بنگلادش را تبریک می کویم و امیدوارم در بازی پیش رو برابر اردن نیز موفق باشند.

وی گفت: خوشبختانه عمکلردشان در این دیدار مطلوب بوده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. اما دیدار برابر اردن بسیار متفاوت تر از بازی مقابل بنگلادش است. در واقع با تجربه و هماهنگی که بازیکنان در دیدار روز گذشته ( مقابل بنگلادش) به دست آوردند، می توانند با تمرکز بالا و نکات کادر فنی، مقابل اردن با دقت و هوش بالا به رقابت بپردازند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: مدتها بود تمرین تیم ملی فوتبال بانوان پیگیری نمی شد اما حدود 7 ماه است که این تیم تمرینات و فعالیتهای خود را از سر گرفته و توانسته اردوهای تدارکاتی و چند بازی دوستانه بین المللی را پشت سر بگذارد. ملی پوشان باید به عنوان فوتبالیست حرفه ای یاد بگیرند که بازی مقابل بنگلادش به اتمام رسیده و به تاریخ پیوسته است و تمام تمرکز خود را در بازی مقابل اردن که بسیار حساس است بگذارند. با انگیزه، تلاشی و درایتی که از دختران تیم ملی فوتبال ایران سراغ دارم، منتظر نتایج مطلوب از این تیم هستیم. تمام تفکر فدراسیون این است که بانوان در میادین بین المللی حضور داشته باشند و این امر برای فدراسیون فوتبال کافی است.

بیشتر بخوانید:
جزییات دیدار رییس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو
قزاقستان حریف احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتسال
احتمال دعوت آقایی و نعمتی به تیم ملی
زمان اردوی تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام/