امیری: سجادی دستور داد انقلاب در اختیار ما باشد/ بازیکنان استقلال زمین نفت و آزادی را ترجیح می دهند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سجادی دستور داد زمین انقلاب در اختیار ما باشد اما به مشکل خوردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهرام امیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با وجود اینکه دکتر سجادی دستور داده بودند مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار استقلال قرار بگیرد اما متاسفانه به مشکل خوردیم و درصدد تغییر محل تمرین هستیم . تمام کارهای مقدماتی برای استفاده از زمین‌های شماره دو آزادی و زمین نفت تهرانسر را انجام داده ایم و از شنبه پس از گرفتن تمام مجوزهای لازم تمریناتمان را در یکی از دو زمین از سر میگیریم .

وی ادامه داد: تهرانسر و آزادی محصور هستند و لذا تیم با آرامش و تمرکز بیشتری می‌تواند تمرین کند از طرفی بازیکنان می‌گویند زمین نفت و آزادی نرم تر از زمین انقلاب است و تمرین در انقلاب می‌تواند موجب مصدومیت شان شود با در نظر گرفتن این مسائل ،مقدمات حضور در ازادی یا تهرانسر را فراهم کردیم. با تغییر مدیریت و بلاتکلیفی و مشکل امضای نامه ها برای دریافت مجوزها، کارها را سخت‌ و کندتر پیش می رود به هر حال گرفتن مجوزهای لازم چند روز زمان می‌برد ،اما به امید خدا تا شنبه کارها انجام و به زمین تمرین آزادی یا نفت تهرانسر منتقل می‌شویم و در آرامش به تمرینات ادامه خواهیم داد.

بهرام امیری در خصوص احضار فرهاد مجیدی در روز شنبه به کمیته اخلاق، اعضای جدید هیئت مدیره و نام مدیر عامل گفت: تا زمان قطعی نشدن نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

منبع: دانشجو

بیشتر بخوانید:
تیم فوتبال استقلال امروز تمرین نمی‌کند
تحیر مربی ایتالیایی استقلال از اتفاقات عجیب در ایران
مظلومی: هیات مدیره استقلال با استعفای مددی موافقت کرد
مظلومی ارسال گزارش علیه فرهاد مجیدی را تکذیب کرد
گزارش تمرین استقلال| بازگشت کرونایی های آبی پوشان

انتهای پیام/