سوابق مدیریتی مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال

مصطفی آجورلو مدیر عامل جدید استقلال سابقه زیادی در مدیریت تیم های فوتبال دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پاس تهران؛ عملکرد فوق العاده در تیم پاس: مصطفی آجورلو در اواخر دهه ۷۰ به عنوان مدیر عامل باشگاه پاس تهران انتخاب شد. وی در این باشگاه دست به تحولاتی زد و پاس تهران را از سایر باشگاه‌های ایران متمایز کرد. ساخت استادیوم هشت هزار نفری دستگردی که ورزشگاه خانگی باشگاه پاس تهران بود، ساخت سالن‌های بدنسازی مدرن، ساختمان‌های اداری باشگاه پاس، سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، خارج کردن پاس از باشگاه تک بعدی و راه اندازی چند تیم پاس در رشته‌های مختلف در کنار فوتبال، از جمله اقدامات وی در این باشگاه بود. همچنین افتتاح موزه کاپ قهرمانی‌های تیم پاس و تأسیس خبرگزاری ایپنا و روزنامه پاس جوان که در زمان خود به عنوان تنها خبرگزاری ورزشی کشور مطرح بود، از دیگر کارهای مهم آجورلو در باشگاه پاس بود.

پاس قدرتمند با حضور سردار

بازگرداندن پاس به صف مدعیان فوتبال کشور با جذب مصطفی دنیزلی و بازیکنانی همچون خداداد عزیزی، جواد نکونام، آرش برهانی و بازی‌های درخشان پاس در لیگ قهرمانان آسیا با وجود حذف را می‌توان از دیگر کارهای بزرگ آجورلو در تیم پاس تهران نام برد. تیم پاس تهران در لیگ برتر فصل ۸۳–۸۲ با هدایت مجید جلالی و مدیریت آجورلو به قهرمانی لیگ دست یافت.

سراشیبی با استیل آذین

استیل آذین؛ سقوط پس از استعفا: آجورلو در یک دوره، مدیریت باشگاه استیل‌آذین را پذیرفت. هر چند این تیم در دوره اول حضورش در رده ششم لیگ برتر ایران قرار گرفت، اما در سال دوم این تیم در لیگ برتر با وجود داشتن ستاره‌هایی نظیر علی کریمی، حسین کعبی، علی‌رضا واحدی نیکبخت، فریدون زندی و مهدی مهدوی‌کیا در تاریخ ۱۱ شهریور ۸۹ و در هفته پنجم لیگ استعفا داد و این تیم در انتهای فصل با قرار گرفتن در رده آخر لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد.

مقام سومی با تراکتور

تراکتورسازی؛ عملکرد خوب با پنجره بسته: مصطفی آجورلو که مدیر کل تربیت بدنی سپاه بود، در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشته و حتی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد. در سال ۱۳۹۴ بعد از استعفای جمشید نظمی، نام آجورلو به عنوان مدیر بعدی تراکتورسازی مطرح شد، اما در نهایت سعید عباسی به عنوان مدیر عامل این باشگاه معرفی شد. تا این که در خرداد ۱۳۹۵، با استعفای سعید عباسی، آجورلو به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب شد. آجورلو در شرایطی که پنجره تراکتور بسته بود با این تیم به مقام سومی لیگ رسید و سهمیه آسیا را کسب کرد و سال بعد هم با بازیکنان محدود توانست تیم را در لیگ برتر به عنوان مدیرعامل حفظ کند و رتبه ای تک رقمی بگیرد

بیشتر بخوانید:
مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد
مدیرعاملی آجورلو در استقلال قطعی است
همکاری دوباره آجورلو و نکونام در استقلال محقق می شود؟
انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: