سعادتمند: ایشان در مناصب مختلف ورزشی، منشا خدمات بودند

من نسبت به آقای آجرلو ارادت دارم. ایشان در مناصب مختلف ورزشی، منشا خدمات بودند و اتفاقات خوبی را در باشگاه‌های تراکتور و پاس رقم زدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره انتخاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه و اضافه شدن اعضای جدید هیات مدیره به بدنه کادر مدیریت اظهار کرد: من برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و با توجه به اینکه در یک سال گذشته باشگاه مشکلات زیادی داشته است، امیدوارم با حضور کادر مدیریتی جدید، هرروز شاهد خبرهای خوب برای استقلال باشیم و خواسته هواداران برطرف شود.

او ادامه داد: من نسبت به آقای آجرلو ارادت دارم. ایشان در مناصب مختلف ورزشی، منشا خدمات بودند و اتفاقات خوبی را در باشگاه‌های تراکتور و پاس رقم زدند. امیدوارم با حضور هیات مدیره جدید که ۲ تن از آن‌ها از پیشکسوت‌های استقلال هستند، روزهای خوبی برای استقلال رقم بزنند.

سعادتمند درباره حضور مهدی افضلی و مجتبی عبداللهی در هیات مدیره استقلال هم گفت: من مطمئن هستم حضور این ۲ نفر با یک مطالعه کامل صورت گرفته است چون خواسته‌های هواداران هم زیاد است. امیدوارم این ۲ نفر از همه توان‌شان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کنند و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره حضور ۲ چهره فوتبالی در هیات مدیره این باشگاه؛ یعنی پرویز مظلومی و محمد مومنی، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این ۲ نفر در اتحاد بین افراد مجموعه باشگاه کمک زیادی کنند و در بخش فنی هم بتوانند راهبردهای خوبی بدهند.

او در پایان گفت: استقلال باید آرامش پیش برود. کادر مدیریت در کنار کادر فنی باید با آرامش کارهای خود را جلو ببرند. این اولین خواسته من به عنوان هوادار استقلال است. با وحدت و همدلی می‌توان برنامه‌ریزی خوبی کرد و اجازه بدهیم کادر مدیریتی جدید کار خود را انجام بدهند. الان چند سالی است که استقلالی‌ها هم نتیجه و اخبار خوب و افتخارآفرینی می‌خواهند. در این مسیر باید همه کنند و اگر بازهم قرار باشد مسائل یکطرفه پیش رود، شاهد مشکلات زیادی خواهیم بود. امیدوارم امسال در هر ۳ رقابت‌های پیش‌رو استقلال بتوانند هواداران خود را خوشحال کند و همچنین در بخش استعدادیابی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و قایدی‌های زیادی را تحویل فوتبال کشور بدهیم.

بیشتر بخوانید:
تکذیب مدیر عاملی خطیر و سعادتمند در استقلال
سعادتمند به خاطر استقلال پیشنهاد مدیرعاملی هوادار را نپذیرفت؟!
شکایت مددی از سعادتمند مدیرعامل سابق آبی‌پوشان

انتهای پیام /