درستکار: از ۴۰ روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما از ۴۰ روز قبل تیلور را آنالیز کرده بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برتری حسن یزدانی مقابل تیلور و کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: به همه مردم ایران و کشتی دوست این برد را تبریک می گویم. خدا امروز به ما خیلی لطف داشت.

وی افزود: امروز پیروزی حسن یزدانی بر تیلور بغضی در گلوی مردم ایران بود. همه مردم از این برد خوشحال هستند. همه بردها یک طرف و این برد یک طرف دیگر. خیلی خوشحالم و امیدوارم زارع هم امشب انتقام باخت در المپیک را بگیرد. امیدوارم الهی و گلیج هم فینالیست شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: قبل از این هم گفته بودم که من با خدا معامله کردم. من سرباز این مردم هستم و خیلی خوشحالم که دل مردم شاد شده است.

درستکار افزود: لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد. از 40 روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کردیم و خدا را شکر که این کارها جواب داد. امروز یزدانی او را با قاطعیت شکست دهد.

وی در خصوص صحبت‌هایش با علیرضا دبیر و حمید سوریان پیش از رقابت یزدانی اظهار داشت: ما 40 روز روی تیلور کار کردیم و قبل از مسابقه برنامه‌ها را نهایی کردیم و خدا را شکر که حسن این برنامه‌ها را مو به مو اجرا کرد.

بیشتر بخوانید:
مسابقات جهانی کشتی آزاد|شیر مادر و نان پدر حلالت حسن یزدانی
مسابقات جهانی کشتی آزاد| 4 فینالیست ایرانی برای روز سوم
مسابقات جهانی کشتی آزاد|سرلک در فینال به مصاف حریف آمریکایی خواهد رفت.

انتهای پیام /