رفت و برگشت ویژه رشید به استقلال!

شنیده می شود رشید مظاهری با استقلال به توافق رسیده است اما باشگاه آبی ها برای وی شرط و شروطی را معین کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مظاهری با روش‌های مختلف از سرمربی آبی‌ها دلجویی کرد اما مجیدی بابت رفتار وی قبل از بازی حساس مقابل الهلال به هیچ عنوان قصد عقب نشینی نداشت اما مظاهری با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش علنا از فرهاد مجیدی و آجورلو عذرخواهی کرد تا شاید مسیر بازگشت وی به استقلال هموار شود.

حالا شنیده می‌شود استقلالی‌ها به واسطه این شرایط قصد دارند در قرارداد جدید مظاهری با استقلال مفاد انضباطی ویژه‌ای برای وی در نظر بگیرند تا او چنانچه مرتکب رفتارهای نامتعارف فصل گذشته شد با جریمه سنگین رو به رو شود.

رشید ویژه رفت معمولی برگشت

به گفته منابع آگاه خبری در استقلال دیگر خبری از بندهای ویژه در قرارداد مظاهری نیست و او با یک شرایط کاملا معمولی به استخدام دوباره باشگاه استقلال در خواهد آمد و با کوچکترین بی انضباطی نقره داغ خواهد شد.

شنیده می شود رقم قرارداد مظاهری نیز نسبت به فصل گذشته کاهش چشمگیری داشته و از نظر رقم قرارداد دیگر خبری از قرارداد نجومی او که در دوره احمد سعادتمند تنظیم شده بود نیست!

با این حال دروازه‌بان خبرساز استقلال برای اینکه پشت خط نماند، حاضر شد کلیه شروط باشگاه برای عقد قرارداد جدید را بدون هیچ قید و شرطی بپذیرد تا بتواند در لیگ بیست و یکم بازی کند.

بیشتر بخوانید:
پست رشید مظاهری در مورد اتفاقات نقل و انتقالات
رشید مظاهری مشتری ندارد؟!
رشید مظاهری در انتظار باز شدن پنجره فولاد خوزستان

انتهای پیام/