صدری: حساب پرسپولیس را باز کردیم/ قراری بر همکاری با امامی‌فر نیست

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس تهران گفت: تلاش کردم در تمام این مدت، رابطه صمیمانه و خوبی با پیشکسوتان عزیز پرسپولیس داشته باشم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس تهران اظهار داشت: با تلاش فراوان حساب باشگاه پرسپولیس را باز کردیم. قرار به همکاری با امامی‌فر نیست. با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما قرار نیست این مشکلات باعث پسرفت پرسپولیس شود. با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما قرار نیست این مشکلات باعث پسرفت پرسپولیس شود. حل تمام مشکلات در مدت کوتاه، کار بسیار سخت و دشواری است و نیاز به صبر و حوصله داریم تا باشگاه را به بهترین شرایط ممکن برسانیم. تلاش کردم در تمام این مدت، رابطه صمیمانه و خوبی با پیشکسوتان عزیز پرسپولیس داشته باشم. آنها چشم و چراغ باشگاه هستند و حتما سهم بزرگی در رقم خوردن افتخارات داشتند. به همین علت، دیدار و تماس با پیشکسوتان در برنامه هفتگی من بوده و با آقای امامی‌فر هم رابطه خوبی دارم اما بنا بر همکاری نیست.

وی ادامه داد: قرار نیست اسپانسرینگ مشترک با باشگاه استقلال رخ دهد. تاکید می‌کنم که کارگزار مشترک با تیم رقیب نداریم و نخواهیم داشت و از ابتدا هم چنین مباحثی مطرح نبود. تمرینات تیم تا زمان بازی با الهلال ادامه دارد و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا تیم را با بهترین امکانات و پشتیبانی ممکن مسافر عربستان کنیم. امیدواریم کادرفنی و بازیکنان بتوانند مثل همیشه یک نتیجه دلچسب و شیرین به هواداران هدیه دهند.

بیشتر بخوانید:
سرمربی هوادار مشکل زمین تمرین استقلال را حل کرد
فتح الله زاده: با قرارداد بلندمدت مجیدی با خیال راحت کارش را در استقلال دنبال می کند
گزارش تمرین استقلال| غیبت جلالی به دلیل مصدومیت و یزدانی برای در اردوی تیم ملی
توضیحات سرپرست استقلال درباره نقل‌وانتقالات/ مذاکرات با چشمی در جریان است
غیبت مدافع استقلال در هفته های ابتدایی لیگ
استقلال-خیبر خرم‌آباد، سه‌شنبه درتهران/ فجرسپاسی انصراف داد
مجیدی میهمان جلسه امروز هیات مدیره استقلال

انتهای پیام/