حلالی:کره ای ها دنبال حاشیه نیستند و فهم خوبی از فوتبال دارند

درست است که بدون تمرین کردن هماهنگی لازم ایجاد نمی شود اما بازیکنان ما لژیونر هستند و با تیم های به مراتب قوی‌تر از ایران بازی می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال گفت: درست است که بدون تمرین کردن هماهنگی لازم ایجاد نمی شود اما بازیکنان ما لژیونر هستند و با تیم های به مراتب قوی‌تر از ایران بازی می‌کنند. افکار و آگاهی‌ها این بازیکنان افزایش پیدا کرده است. فوتبالیست‌های داخلی هنوز در سطح حرفه‌ای نیستند اما لژیونرها ناخوداگاه یاد می گیرند چطور زندگی حرفه‌ای داشته باشند. ما نزدیک به ۱۹ لژیونر داریم. نظم دادن به این لژیونرها کار آسانی است. ما فقط یک مدیریت قوی می‌خواهیم که برنامه سرمربی را انجام دهند. کار سختی برای آمادگی و هماهنگی نخواهیم داشت.

وی افزود: امارات یک مشکل عدیده دارد. فوتبال ورزش سختی است و بازیکن باید سختی و مشقت بکشد. بازیکنان این کشورها اکثرا از نظر رفاهی شرایط خوبی دارند و سختی را به جان نمی‌کشند. کره ای ها دنبال حاشیه نیستند و فهم خوبی از فوتبال دارند. مشکل ما جلوی تیم‌های ضعیف‌تر است. در خوشبینانه‌ترین حالت کره را می‌بریم و در بدترین حالت مساوی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:
اسماعیل حلالی: به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم
حلالی: پرسپولیس به راحتی می‌تواند از سد الهلال بگذرد

انتهای پیام /