بنتو: ایران از نظر فیزیکی قدرتمند است/ به دنبال تساوی نیستیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: ما برای بدست آوردن سه امتیاز دیدار بعدی سخت می جنگیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی درمورد دیدار برابر ایران نیز گفت: هر بازی در این مرحله مهم است و دیدار با ایران نیز اهمیت بالایی دارد. ایران تیم خوبی است. بازیکنان خوبی دارد و از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی هستند. ایران یک تیم با تجربه و با مهارت است. این دیدار برای من یک چالش خواهد بود. در این مرحله، مهمترین چیز این است که به بازیکنان کمک کنم تا به بهترین نحو ریکاوری کنند.

او درخصوص اینکه کره برای حفظ شانس دهمین صعود پیاپی به جام جهانی به دنبال کسب تساوی برابر ایران است، گفت: ما برای بدست آوردن سه امتیاز دیدار بعدی سخت می جنگیم و تلاش می کنیم. اگر بازی ما مقابل ایران با نتیجه تساوی به پایان برسد، این می تواند به یک اندازه خوب یا بد باشد. اما من این کار را نمی کنم و به دنبال تساوی نیستم.

بنتو درباره ناکامی ها کره جنوبی مقابل ایران در دیدارهای گذشته نیز گفت: رکوردهای گذشته چیزی نیست که بتوانیم آن را تغییر دهیم. ما اکنون درباره حال و آینده صحبت می کنیم. بازی با ایران چالش خوبی برای ما خواهد بود. این یکی از مسابقات بسیاری است که در پیش داریم. ما تلاش می کنیم و سخت کار می کنیم تا برنده شویم. من انتظار دارم که برای این بازی سختی ها و مشکلات وجود داشته باشد زیرا ایران تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید:
رکورد تاریخی تیم ملی فوتبال ایران با یک کروات؛ پیش‌بینی اشتباه!
کی‌روش: درباره لیست تیم ملی چیزی نپرسید!
پنجمین کلین شیت پیاپی بیرانوند در ترکیب تیم ملی

انتهای پیام/