حمید مطهری: قراردادم را تمدید کردم چون عاشق پرسپولیس هستم

من هم خوشحالم که با این قرارداد برای زمان بیشتری در خدمت پرسپولیس خواهم بود. پرسپولیس حتی برای آنهایی که ناجوانمردانه قضاوتش می‌کنند، به یک سرمشق بدل شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا که فوتبال ایران از آن بی‌نصیب مانده است، فقط یکی از اهداف ماست. پرسپولیس جاذبه و گیرایی خاص خود را دارد. همانطور که ژن قهرمانی درون وجودش وجود دارد. در این مدت، پیشنهادهایی داشتم ولی حتی به آنها فکر هم نکردم. امیدوارم با ادامه همین حمایت هواداران و مدیریت، افتخارات جدیدی رقم بخورد. البته شکی نیست که رقبای سرسخت و خوبی داریم ولی پرسپولیس مسیر قهرمانی را می‌شناسد.

وی افزود: تمدید قرارداد من هم نشانه عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس بود. شاید می‌توانستم با رقمی بالاتر، به باشگاه دیگری بروم ولی من پرسپولیسی هستم و نمی‌توانم از این عشق بی حد و مرز عبور کنم. پرسپولیس با انگیزه صعود، به عربستان می‌رود. ما سناریوهای مختلفی را فرض می‌کنیم و برای مواجهه با آنها برنامه‌ریزی داریم. پرسپولیس با اتکا به ژن قهرمانی و فلسفه خود، با نهایت انگیزه و انرژی به ریاض می‌رود.

بیشتر بخوانید:
حمید مطهری: از سد الهلال عبور می‌کنیم
مطهری: پرسپولیس با وجود کمبودها حرف‌اش را در زمین می زند
حمید مطهری: جالب است؛ پارسال هم هفته هشتم به استقلال خوردیم

انتهای پیام/