همایونفرمنش: سبک والیبال شرق آسیا کمی پیچیده و دشوار است/ بازی با تایلند مرگ و زندگی است

دریافت‌کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان بازی برابر تیم‌های آسیا شرقی را سخت توصیف کرد و گفت: مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با نماینده تایلند، بازی مرگ و زندگی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست نماینده کشور میزبان (تایلند) شد و به عنوان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی و صدرنشین گروه B به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

شهروز همایونفرمنش پس از برد برابر نماینده تایلند، گفت: سبک والیبال شرق آسیا کمی پیچیده و دشوار است که کار را برای حریفان سخت می‌کند اما خوشحالم که بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم و به عنوان سرگروه و با حداکثر امتیاز از گروه B صعود کردیم.

وی ادامه داد: فردا استراحت داریم و برای حضور در مرحله نیمه نهایی آماده خواهیم شد. امیدوارم در این مرحله نیز نمایش خوبی داشته باشیم تا کار را با بهترین نتیجه به پایان ببریم.

همایون فرمنش با اشاره به حریف بعدی فولاد سیرجان در این مسابقات، تصریح کرد: بازی بسیار مهمی با ناخون راتچاسیما (تایلند) خواهیم داشت که به نظرم بازی مرگ و زندگی است و حق اشتباه نداریم.

بیشتر بخوانید:
سرمربی تیم والیبال دایموند: مقابل ایران تجربه کسب کردیم
قهرمانی تهران در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۴ سال ایران
حسین سلیمانی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر شد
برنامه چهارمین روز قهرمانی باشگاه‌های والیبال آسیا + نتایج روز سوم
رئیس فدراسیون والیبال به سازمان لیگ ماموریت ویژه داد

انتهای پیام/