برگ برنده یحیی گل محمدی مقابل الهلال چیست؟

فردا شب برنده‌ی دیدار الهلال و پرسپولیس مشخص می‌شود و تنها نماینده ایران در این مرحله امید زیادی به پیروزی مقابل رقیب دیرینه خود در خاک عربستان دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان به مصاف الهلالی خواهد رفت که در تلاش برای تصاحب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برای چهارمین بار است.

برگ برنده یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی دو مهره ملی پوش پرسپولیس اما کدام بازیکن است؟

در خط حمله با بازگشت عیسی آل‌کثیر و البته قدرتنمایی این بازیکن مقابل سپاهان در دیداری دوستانه، یحیی بسیار امیدوار شد تا این بازیکن بتواند مقابل الهلال نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد و با گلزنی او پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا صعود کند.

دیگر بازیکنی که مهره قابل اتکایی برای یحیی شده؛ رضا اسدی هافبک دفاعی ارتش سرخ است که به عنوان آخرین بازیکن تازه جذب شده به جمع سرخ‌ها اضافه شد.

اسدی که هافبک دفاعی پست تخصصی او است مقابل استقلال تاجیکستان نیز با دادن یک پاس گل نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین اسدی در سه دیدار تدارکاتی پیش از دیدار با الهلال موفق به زدن ۲ گل برای پرسپولیس شده و این امر نشان می‌دهد اسدی علاوه بر مشارکت در کار دفاعی می‌تواند در خط حمله نیز به‌خوبی اضافه شود و به پرسپولیس کمک کند.

بیشتر بخوانید:
راهکار گلزنی الهلال گران قیمت به پرسپولیس
نگاه آماری AFC به دیدارهای پرسپولیس و الهلال
الریاضیه: هواداران الهلال منتظر درخشش دوباره گومیس مقابل ایرانی ها
آمار موفقیت آمیز ۷۱ درصدی الهلال مقابل پرسپولیس
نظر پیشکسوتان الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس تهران
محمدخانی: پرسپولیس با توان بیشتری به مصاف الهلال برود و چشم حریف را در بیاورد!
پرسپولیس مقابل الهلال یکدست قرمز می پوشد

انتهای پیام/