صدری: الهلال آوانتاژ دوم همراه خود داشت

برای ما پرسپولیسی‌ها که برتری‌جویی در هر مسابقه‌ای به خصلت‌مان تبدیل شده، این شکست تلخ و آزاردهنده است. با تمام وجود از همه طرفداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بابت این شکست عذرخواهی می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شکستی که می‌توانست اتفاق نیفتد، اگر مسابقات در شرایط نرمال و طبیعی برگزار می‌شد. به جرات می‌شود گفت کمتر تیمی در آسیا توان نبرد با الهلال فعلی را در خانه این تیم دارد و برگزاری تک‌بازی هم آوانتاژ ثانویه‌ای با خود به همراه می‌آورد؛ اینکه مجبورید در زمین حریف برای جبران گل تلاش کنید، درحالی‌که اگر بازی برگشتی بود، شاید تیم طور دیگری بازی می‌کرد.

وی افزود: پرسپولیس، مهم‌ترین تیم و موفق‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای این سال‌ها بوده و بازهم خواهد بود. با مجالی برای عبور از مشکلات و بهبود شرایط اداری باشگاه و حرفه‌ای‌تر شدن، گام‌های بزرگی خواهیم برداشت تا هرگز تماشای امکانات حریفان برای ما حسرت برانگیز نباشد. تنها چیزی که به آن شک ندارم این است که بازیکنان و کادر باغیرت پرسپولیس شادی را دوباره برای همه ما به ارمغان خواهند آورد.

بیشتر بخوانید:
دلیل عدم سفر صدری با کاروان پرسپولیس به عربستان
سوتی های ادامه دار صدری در پرسپولیس
صدری: در حد توانمان بازیکنان پرسپولیس را شارژ مالی کردیم

انتهای پیام /