خرمگاه:بهانه نمی‌آوریم، شرمنده مردم خوب آبادان هستیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکلات زیادی داریم، اما بهانه نمی‌آوریم و بابت باخت از مردم خوب آبادان عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌ آهن در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: در ابتدا به تیم ذوب‌ آهن تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که تیم ذوب‌آهن از نظر بدنی خیلی از ما جلوتر است. تلاش کردیم تا بازی را کنترل کنیم و به نتیجه دلخواه مان برسیم، اما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم روی غفلت گل خوردیم. پیش‌بینی می‌کردیم که بازیکنان ما به دلیل خستگی دچار اشتباه شوند و تاکید کرده بودیم که اگر اشتباه نکنیم از تیم حریف گل نمی‌خوریم. عملکرد فردی چند بازیکن باتجربه تیم در صحنه‌ای که گل خوردیم می‌توانست بهتر باشد.

خرمگاه در ادامه گفت: مقصر کادر فنی است که نتوانست بازیکنان را توجیه کند. وقتی شکست می‌خوریم یعنی تمام تیم باخته است و این موضوع شامل کادر پزشکی و مربیان و بازیکنان می‌شود، زیرا ما یک تیم هستیم. امیدوارم در روز‌های آینده بتوانیم برای بازی بعدی مقابل تراکتور شرایط خوبی را رقم بزنیم. 

مربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: فقط از بزرگ تر‌های تیم انتظار داشتیم که بازیکنان جوان را آگاه کنند. گل خوردن در دقیقه ۲+۹۰ بچگانه بود. فقط امیدوارم در بازی‌های بعدی بازیکنان باهوش باشند تا بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم منصوریان هم زودتر به تیم اضافه شود، زیرا این شرایط برای او و تیم سخت است. حضور منصوریان انرژی مضاعفی به همه می‌دهد و باعث می‌شود شرایط بهتری داشته باشیم.

او درباره شرایط مالی صنعت نفت آبادان گفت: من درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره مسائل مالی باشگاه صحبت کنم، زیرا چنین چیزی در حیطه کاری من نیست. ما شرایط بدنسازی و آماده‌سازی خوبی نداشتیم. راهکار ما مقابل ذوب آهن این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و از فرصت‌ها و اشتباهات حریف سود ببریم. تا دقیقه ۲+۹۰ موفق بودیم، اما روی یک اشتباه تیم ما ذوب‌ آهن به پیروزی رسید.

خرمگاه درباره تعویض‌های صنعت نفت در این بازی گفت: فقط باید تلاش کنیم که در بازی بعدی چنین اشتباهاتی نکنیم. این اشتباه ما بود که نتوانستیم تیم را به خوبی هدایت کنیم. مرحله بعد هم به بازیکنان بزرگ‌تر تیم مربوط می‌شود که خودشان رهبر داخل زمین هستند و از آن‌ها انتظار داریم. شک نداریم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم، اما بهانه گیری نمی‌کنیم. شرمنده مردم خوب آبادان هستیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم. فوتبال را باختیم و باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم تا فوتبالی که مدنظر آبادان است را ارائه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خط حمله تیمش مشکل دارد یا خیر گفت: تمام مسائل به شرایط جسمی بازیکنان مربوط می‌شود. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است و وقتی به نیمکت آمد حالش بد شد. این نشان می‌دهد که ما از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. بازهم تکرار می‌کنم، بهانه نمی‌آوریم، اما واقعیت‌ها را می‌گوییم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 – 1 ذوب آهن اصفهان
لغو اردوی صنعت نفت در کردان
منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان شد

انتهای پیام/