کومان: ما در باشگاهی هستیم که هم محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی آبی اناری ها از آمادگی کامل تیمش برای ال کلاسیکو گفت. او امید زیادی برای پیروزی در این بازی حساس دارد.

ببه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از آس، بارسلونا با پیروزی که در دیدار برابر دیناموکیف به دست آورد خود را از بحران خارج کرد.

آبی اناری ها بعد از دو شکست سنگین سه بر صفر برابر بنفیکا و بایرن مونیخ موفق شدند که در نوکمپ دیناموکیف را با یک گل از پیش رو بردارند.

رونالد کومان از عملکرد شاگردانش راضی است.

او بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد تیم راضی هستم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم و تنها یک گل به ثمر رساندیم. نباید به راحتی فرصت از دست داد. خوشبختانه در خط دفاعی بی نقص بودیم و این باعث شد تا به پیروزی دست پیدا کنیم.حداقل باید سه چهار گل در این بازی به ثمر می رساندیم.

کومان ادامه داد: می دانم که تماشاگران ناراحت ورزشگاه را ترک کردند و من هم انتظار بیشتری از تیم دارم و باید بهتر از این ظاهر شد. از پیروزی خوشحال هستم اما از نتیجه و عملکرد بازیکنان نه. ما فرصت های زیادی را خلق می کنیم اما متاسفانه به راحتی از دست می دهیم و این نگران کننده است.

او درباره دو پیروزی پیاپی اخیر تیمش گفت: ما در باشگاهی هستیم که هم محکوم به پیروزی هستیم و هم بازی زیبا. هنوز تیم به شرایطی که دوست دارم نرسیده است و باید بیشتر تلاش کرد.

کومان در پایان درباره دیدار حساس برابر رئال مادرید در لالیگا گفت: کاملا آماده این بازی هستیم. چرا نباید شانس پیروزی باشیم؟ ما امیدوار به کسب سه امتیاز در ال کلاسیکو هستیم.

بیشتر بخوانید:
اظهارات کومان درمورد ارتباط با رئیس باشگاه بارسلونا
لاپورتا: کومان در باشگاه بارسلونا می ماند
کومان: بارسلونا درباره اخراج با من صحبت نکرده

انتهای پیام /