حمله تند محرم نویدکیا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

ما هنوز روشن نیست و نمی دانیم فردا چه ساعتی بازی داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما هنوز روشن نیست و نمی دانیم فردا چه ساعتی بازی داریم. حتی نمیدانیم قرار است در کدام استادیوم و شهر بازی داریم. این وضعیت برای فدراسیونی که این همه دبدبه و کبکبه دارد و همه در آن کت و شلوار می پوشند و در تلویزیون سخنرانی های آنچنانی می کنند فاجعه بار است. چنین فدراسیونی نمی تواند یک بازی معمولی را در لیگ برگزار کند و در این زمینه اصلا نمی دانم باید چه بگویم.

وی افزود: برای من عجیب است که فدراسیون نمی تواند یک نامه کتبی به ما بدهد که ما کجا بازی داریم. این مسایل برای خوزستان با فوتبال غنی که دارد عجیب است. واقعا نمیتوان یک استادیوم و شهر را برای برگزاری یک بازی برنامه ریزی کرد و این عجیب است. گاهی می نشینند و چیزهایی در تلویزیون صحبت و سخنرانی می کنند اما هفته دوم‌ است و نمی توانند یک بازی را در لیگ مشخص کنند.

نویدکیا در پایان گفت: ما سه روز است به فدراسیون و سازمان لیگ‌ میگوییم که چیزی را به ما شفاهی اعلام نکنید و در یک نامه کتبی به ما اعلام کنید که ما تیم را کجا ببریم. فدراسیون با آن همه عظمت و کت و شلوارپوش ها یک نامه برای باشگاه ما نمیزنند که ما کتبا نامه را داشته باشیم که اگر به اهواز آمدیم به ما نگویند که بازی در مسجدسلیمان بود و چرا شما به اهواز رفته اید.

بیشتر بخوانید:
نویدکیا مدرک مربیگری A آسیا گرفت
نویدکیا: در مسائل هجومی سازماندهی نداشتیم/ سپاهان برد اما دلچسب نبود
نویدکیا: مس فصل گذشته خیلی ما را اذیت کرد

انتهای پیام /