آیا ورزشگاه اراک برای پرسپولیس مشکل ساز می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم ار زقابت های لیگ برتر فوتبال هفته آینده به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس هفته آینده در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در اراک به مصاف تیم آلومنیوم این شهر می رود و این در حالی است که مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم و سرمربی این تیم رسول خطیبی رضایتی از ورزشگاه این شهر ندارند.

وضعیت چمن این ورزشگاه مناسب نبوده است و باید دید برای بازی مقابل پرسپولیس این چمن به استاندارد می رسد یا خیر ؟

گفته می شود اعتراض اراکی ها به زمین بیشتر به تمرین در این زمین مربوط می شود و برای بازی مشکل خاصی وجود ندارد و مشکل بیشتر برای آلومینیومی هاست و ارتباطی به تیم میهمان ندارد.

مسئولان فوتبال آلومینیوم معتقدند:

ورزشگاه امام خمینی را به هیات دو و میدانی داده اند. کدام استان این طور است؟ ورزشگاه را یا به هیات فوتبال یا تربیت بدنی و یا خود باشگاه می دهند. هیات دو و میدانی چه کاری برای این استادیوم کرده است؟ از خبرنگاران عذرخواهی می کنیم ولی نتوانستیم برای آن ها جایگاهی فراهم کنیم زیرا زیرساخت های اولیه نیز در اینجا فراهم نشده اند. حتی سرویس بهداشتی نیز از دسترس خارج است. وای به حال روزی که تماشاگران بیایند. آن وقت آبروی استان مرکزی در خطر خواهد بود.

البته شاید زمین برای پرسپولیس مشکل ساز نشود اما اراک تیمی بود که پرسپولیس را در لیگ گذشته شکست داد و از این حیث پرسپولیسی ها نگران این بازی هستند.

بیشتر بخوانید:
سرمربی آلومنیوم اراک مشخص شد!
احمد الجبوری و احتمال پیوستن به آلومینیوم اراک
تمدید قرارداد مجیدی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک
انتهای پیام/