ژستد: همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم

مهاجم فرانسوی استقلال گفت: دین مردم این کشور نقش مهمی در تصمیم من داشت و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رودی ژستد در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه استقلال، درباره پیوستن خود به جمع آبی‌پوشان اظهار داشت: صمیمانه از خوش‌آمدگویی شما تشکر می‌کنم. استقلال باشگاهی شناخته‌شده در دنیای فوتبال است و از دوستان و آشنایان، درباره شرایط این باشگاه پرسیده بودم. آنها نظرات خوبی درباره باشگاه استقلال دادند و فرصت خوبی برای من بود.

وی در مورد دلیل جدایی خود از تیم پانتولیکوس یونان گفت: در این مقطع به دنبال چالشی بزرگ بودم و باشگاه بزرگی چون استقلال به من پیشنهاد داد. استقلال باشگاهی بزرگ در دنیاست و هواداران زیادی دارد. این پیشنهاد را خیلی راحت پذیرفتم و به ایران آمدم. دین مردم این کشور نقش مهمی در تصمیم من داشت و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.

«حضور در استقلال حسی فوق‌العاده داشت و چالش خوبی برای من است.»، مهاجم جدید آبی‌ها ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنید و من هم این کار را کردم. امیدوارم به زودی به استقلال ملحق شوم و با سایر بازیکنان تمرین کنم. تلاشم را می‌کنم که انتظار همه را برآورده کنم. من اهداف خودم را دارم و بهتر است این اهداف را برای خودم نگه دارم، چون تصویری است در ذهن خودم.

بیشتر بخوانید:

وب سایت transfery نوشت که رودی ژستد برای فتح آسیا به استقلال پیوست
جستجوی نام رودی ژستد در صدر پربازدیدترین صفحات ترانسفر مارکت
ژستد از چه زمانی برای استقلال بازی خواهد کرد؟

انتهای پیام/