آینده پرسپولیس گروگان نمایندگان مجلس؛ سجادی تسلیم اهرم سیاست می‌شود؟

در این‌باره شنیده می‌شود کشمکش‌ها در انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تا جایی ادامه پیدا کرده که سجادی انتخاب مدیرعامل جدید را به تعویق انداخته و حاضر به معرفی گزینه مدنظر برخی اعضای فراکسیون ورزش مجلس نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  برخی اعضای فراکسیون ورزش برای معرفی گزینه‌های مدنظرشان به وزارت ورزش فشار آورده و از سجادی خواسته‌اند حالا که تکلیف باشگاه استقلال را خودش مشخص کرده باید اجازه بدهد فراکسیون ورزش اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کنند. فراموش نکنید که این روزها سجادی به‌دلیل گاف فدراسیون فوتبال در امضای قرارداد با یک شرکت VAR که مدیری اسراییلی داشت، تحت فشار شدیدی قرار دارد و مقاومت‌های او تا جایی ادامه خواهد داشت.

در این‌باره شنیده می‌شود کشمکش‌ها در انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تا جایی ادامه پیدا کرده که سجادی انتخاب مدیرعامل جدید را به تعویق انداخته و حاضر به معرفی گزینه مدنظر برخی اعضای فراکسیون ورزش مجلس نیست. پیگیری‌ها از نمایندگان مجلس البته نشان می‌دهد برخی اعضای فراکسیون ورزش به سجادی پیام داده‌اند که با توجه به اهمیت موضوع مدیرعاملی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، حتما با آنها مشورت‌هایی انجام شود تا گزینه مناسبی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:
بازیکن پرسپولیس در انتظار اشاره یحیی
گزارش تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس
19:30 امشب؛ ساعت سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و استقلال

انتهای پیام /